_Pe_
Well-known member
Toen Hamilton en Verstappen eljaar raakten in Silverstone was het kot te klein. Het was schandalig dat Lewis Max er af kegelde. "Lewis had die bocht nooit kunnen krijgen" was de teneur dus was de straf terecht volgens velen. En dat terwijl Lewis instuurde en maar heel licht overstuur had. Max had nog altijd meer dan 2 wagenbreedtes plaats maar besloot om die niet te benutten en richting de apex te gaan.Verstappen ging gewoon met te veel snelheid de bocht in. Oké, da's zijn fout, maar het is volgens mij toch echt niet dat hij Ham van de baan wou kegelen.
En nu, nu Max gewoon de bocht mist en Lewis van het circuit moet om een aanrijding te vermijden is het "per ongeluk" en "niet zo bedoeld". Komaan hé... beetje serieus blijven. Natuurlijk wilde Max Lewis niet rammen, maar hij gaf Lewis de keuze. Of je gaat aan de kant of ik ram je aan de kant. Een andere keuze kreeg Lewis niet. Het stonk serieus wat hij daar deed.
Ik vind niet dat hij een straf had moeten krijgen. En nu ook niet meer trouwens. Maar hij had daar wel een serieuze waarschuwing moeten krijgen. Wat Max deed was allesbehalve fair, en dat zou hem duidelijk gemaakt moeten worden.