Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed het eigenlijk... Wat nogal debiel is.Mercedes gaat proberen de schuld op Max te schuiven dat hij met zijn vinger die DRS kapot gemaakt heeft.
Hoe kom je aan die 3 extra punten verliezen ?Nu goed, worst case gaat Hamilton 3 extra punten verliezen tov Verstappen tijdens de sprintrace en gaat hij een inhaalrace moeten doen zondag.
Winst in sprintrace.Hoe kom je aan die 3 extra punten verliezen ?
Ah ok... Ik denk worst case scenario het voor Lewis veel erger zou kunnen zijn dan 3 puntjes verliezen.
Dan had ik dat verkeerd begrepenDat zegt Manila ook hé.
Drie punten + inhaalrace.
. Ik dacht dat hij bedoelde dat Lewis worst case scenario 3 puntjes zou verliezen. Ik denk dat het veel erger zou kunnen uitdraaien voor Lewis.
Ze hebben dan ook geen ervaring met strijden voor de titel. Voor 2014 reden ze in het midden van de pack en na 2014 eenzaam voorraan. Toen ferrari een auto had die hen het vuur aan de schenen kon leggen blunderden ze zo hard dat Mercedes geen kans meer had om iets verkeerd te doen.De echte saboteurs dit seizoen zijn Mercedes, die Hamilton toch heel wat punten gekost hebben met tactische blunders.
Nu dit er nog bij.
Eerste keer dat ze een echte challenge hebben voor de titel en het wordt chaos bij Mercedes.
Ja dat Max de achtervleugel ging inspecteren mag eigenlijk ook niet. Dus Max wordt mogelijk ook gestraft.Die reacties van alle fanboys op de Merc fb.
Het is Max zijn schuld, de saboteur![]()
Zou belachelijk zijn om hem daarvoor te straffen aangezien vele coureurs dit al meermaals gedaan hebben. Daar is in het verleden nog nooit iets over gezegd geweest, zelfs niet wanneer de wagen van een concurrent overduidelijk aangeraakt werd.Ja dat Max de achtervleugel ging inspecteren mag eigenlijk ook niet. Dus Max wordt mogelijk ook gestraft.
Maar de schuld om hem steken, is natuurlijk onzin.
Nochtans zijn ze dit aan het onderzoeken. In theorie kunnen ze zelfs Max een DQ geven en Hamilton helemaal géén straf, omdat Max dat onderzoek beïnvloed heeft. Dat zou pas belachelijk zijn.Als ze Max een echte straf (geen vingertje wijzen of geldboete) gaan geven maakt de FIA zich echt immens belachelijk.
nee sorry, als ze voor de éne neuten en het reglement tot op de letter interpreteren, moeten ze dat voor de andere ook.Als ze Max een echte straf (geen vingertje wijzen of geldboete) gaan geven maakt de FIA zich echt immens belachelijk.
Het ene gaat over de regels waaraan de wagen moet voldoen,das net iets anders.nee sorry, als ze voor de éne neuten en het reglement tot op de letter interpreteren, moeten ze dat voor de andere ook.
highlights van de Qualifying:
op 3:42 doet die achtervleugel van Verstappen toch ook maar rare dingen, imo. ik dacht eerst aan de bumps, maar de rest van de wagen beweegt niet zo extreem, imo.
De reden is ..Het ene gaat over de regels waaraan de wagen moet voldoen,das net iets anders.
Daarbij, waarom moet dat nu ineens zo super strikt opgevolgd worden terwijl Lewis en Seb dat al jaren overtreden? Van die 2 zijn er zelfs duidelijk beelden dat ze de wagens van de concurrentie aanraakte. Daar is nooit iets van gezegd geweest, zelfs geen vingertje wijzen.

Zo moeilijk is dat toch niet?Daarbij, waarom moet dat nu ineens zo super strikt opgevolgd worden terwijl Lewis en Seb dat al jaren overtreden?