Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, om geld te verdienen op de beurs moet een ander er toch verliezen natuurlijk.Dit was letterlijk waarop uw voorspelling van gasprijzen gebaseerd was:
Dus een industriële commodity heb je voorspeld via "technische analyse", iets waar men al sinds de jaren 1920 mee lacht (zie het finance klassieker boek"where are the customers' yachts').
Wel ja, dan gaan we het hierbij moeten houden, die discussie heb ik al teveel gevoerd. (Zoeken - janusdr - technische analyse)
En die ga ik zeker niet opnieuw voeren met iemand die niet van gedacht gaat veranderen, want denkt dat hij de korte termijn gasprijzen voorspeld heeft.
Inderdaad. Degenen die bij Optifix vast aan meer dan 23€ cent bleven waren de verliezers. Misschien dat jij zo iemand persoonlijk kentAch, om geld te verdienen op de beurs moet een ander er toch verliezen natuurlijk.
.Nee, ik heb nooit optifix aan 23 cent gehad.Inderdaad. Degenen die bij Optifix vast aan meer dan 23€ cent bleven waren de verliezers. Misschien dat jij zo iemand persoonlijk kent.
Deze? Vanguard S&P 500 UCITS ETF USD Accumulation | VUAAWelke S&P500 ETF zouden jullie aanraden? Liefst bij Vanguard.
Waarom vanguard?Welke S&P500 ETF zouden jullie aanraden? Liefst bij Vanguard.
VUAA en CSPX zijn min of meer vergelijkbaar: https://portfolioslab.com/tools/stock-comparison/CSPX.L/VUAA.LWaarom vanguard?
Hier cspx als s&p tracker.
Waarom vanguard?
Hier cspx als s&p tracker.
Dag MiniJeffrey, ETF’s hebben hetzelfde juridische statuut als klassieke beleggingsfondsen, nl. de Undertakings forcCollective Investment in Transferable Securities (of UCITS). ETF’s staan eveneens onder toezicht van dezelfde controle-instanties, nl. de FSMA in België. Op dat vlak zijn ETF’s dus niet minder veilig dan beleggingsfondsen. Zoals bij de klassieke beleggingsfondsen moeten ook ETF’s hun onderliggende beleggingen bij een bewaarinstelling onderbrengen. Wanneer een ETF-uitgever failliet gaat, zijn de beleggingen niet weg. Een andere ETF-uitgever zal dan het beheer van het fonds overnemen.Ik spreid graag wat over de brokers, omdat ik een (onrealistische I know) angst heb dat als één van hen overkop gaat het miserie is, dan heb ik liever mijn trackers ook in verschillende manden zitten, puur voor de gemoedsrust.
Dit staat bij Bolero: “Wat betreft uw effecten zelf, geniet u reeds een grote wettelijke bescherming. U blijft immers te allen tijde eigenaar van deze effecten. Daarbovenop voorziet het Beschermingsfonds voor Deposito's en Financiële instrumenten in een garantie tot maximaal € 20.000 per klant, mocht Bolero - KBC Bank NV in gebreke blijven voor het teruggeven van de financiële instrumenten.”En wat als de broker in de problemen komt?
Bij Bolero ben je maar gedekt tot 20.000€ (en 100.000€ cash).
Ik spreid graag wat over de brokers, omdat ik een (onrealistische I know) angst heb dat als één van hen overkop gaat het miserie is, dan heb ik liever mijn trackers ook in verschillende manden zitten, puur voor de gemoedsrust.
Bij Bol. De BG-link steekt er al in:Glazen bol is wel vereist, waar koop ik die?
Glazen bol? Waarom? Je ziet toch ook wanneer er een grote daling heeft plaats gevonden. Daarbuiten zijn er nog andere hulpmiddelen waarop ik niet terug kom. Bovenstaande is een feit. Blijf jij maar in je “I know nothing” gedachteGlazen bol is wel vereist, waar koop ik die?