Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bewaarlonen valt best mee, uiteraard wel duurder dan de typische low cost brokers.
De angel zit ‘m vooral in de dekking die ze vragen, je kan niet 1 op 1 lenen.
Bewaarlonen valt best mee, uiteraard wel duurder dan de typische low cost brokers.
De angel zit ‘m vooral in de dekking die ze vragen, je kan niet 1 op 1 lenen.
Het is vooral om de huidige lening te herfinancieren via een andere goedkopere bank. Heb je dat dan kunnen gebruiken als onderpand voor betere lening dan een andere bank ? Thanks !
Het is vooral om de huidige lening te herfinancieren via een andere goedkopere bank. Heb je dat dan kunnen gebruiken als onderpand voor betere lening dan een andere bank ? Thanks !
Ik heb na een eerste gesprek afgehaakt dus heb geen concreet voorstel gevraagd. Ik was op zoek naar een krediet van 200 k€. Omdat ik de portefeuille wel agressief (overwegend aandelen) wou beleggen moest ik al richting de 350 k€ effecten in onderpand geven, dat was me iets te enthousiast.