Het gaat weer een "probleem" zijn als ze massa's goud en zilver aan retail willen verkopen aan topprijzen.En ik ben van mening dat dit nog zeker 10-15 jaar geen probleem is, zelfs al doen ze gewoon verder zoals nu.
Hoeveel fed/schuld/doom posts ik in 2020 niet las (toen de rente naar 0 gebracht was) genre 'ze kunnen de rente nooit terug omhoog doen want onbetaalbare interest op de schuld, here's the math!!"en blabla.
3 jaar later stond ze aan 5%. Crickets.
En in de jaren 80 hetzelfde. En alle jaren na de financiële crisis van 2008 hetzelfde.

.
