wat betekent dit voor de zo bejubelde QQQ index van de laatste pagina's?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat betekent dit voor de zo bejubelde QQQ index van de laatste pagina's?

Dan stort je toch gewoon 1 keer om de 2-3-4 maand ipv elke maand?CNDX begint echt wel schijteduur te worden. Nu al €804 voor één aandeel. Wordt het niet tijd dat ze dat eens opsplitsen? Toch al een hoopje geld voor de retail belegger om bij elkaar te harken.
Ja voor mij is het geen probleem maar voor andere mensen misschien wel. Het is gewoon een pakje duurder dan de rest.Dan stort je toch gewoon 1 keer om de 2-3-4 maand ipv elke maand?
Maar als je 200 per maand kan sparen, doe je nu gewoon een storting van 800 na 4 maand, ipv een storting van 600 elke 3 maand...?Ja voor mij is het geen probleem maar voor andere mensen misschien wel. Het is gewoon een pakje duurder dan de rest.
Ik heb eens gezocht en UST is ook een optie, heeft zelfs lagere kosten dan CNDXCNDX begint echt wel schijteduur te worden. Nu al €804 voor één aandeel. Wordt het niet tijd dat ze dat eens opsplitsen? Toch al een hoopje geld voor de retail belegger om bij elkaar te harken.

Ja klopt. Maar mensen kopen graag elke maand iets in plaats van op te sparen om dan na 4 maand een transactie te doen. Dat geeft minder gevoel van vooruitgang.Maar als je 200 per maand kan sparen, doe je nu gewoon een storting van 800 na 4 maand, ipv een storting van 600 elke 3 maand...?
Ah, het gaat over 'graag kopen' en gevoelens.Ja klopt. Maar mensen kopen graag elke maand iets in plaats van op te sparen om dan na 4 maand een transactie te doen. Dat geeft minder gevoel van vooruitgang.

Waarom IWDA EN VWCE?Als totale analfabeet op financieel vlak heb ik op 01/2023 wat etf's gekocht op degiro en dat lijkt echt wel zijn vruchten af te werpen. Ik maak me voorlopig geen illusies en weet dat het best een pak harder kan crashen maar so far so good...
Dit is mijn pensioensparen denk ik en zal hier op gezette tijden meer geld in blijven steken denk ik.
Mag ik julllie portefeuille ook eens zien aub?
Ik stel voor dat je op gemak eens deze hele thread leest en begint op pagina 1.Waarom IWDA EN VWCE?
Als totale analfabeet op financieel vlak
Zelf ook nog niet gedaan?Ik stel voor dat je op gemak eens deze hele thread leest en begint op pagina 1.
Ik kan iets lezen maar dat wil nog niet zeggen dat ik het begrijp he.Zelf ook nog niet gedaan?

Klopt, beide vandaag 1,43 en 1,38% gestegen. Vandaag is best een goeie dag.Het houdt weinig steek om iwda en vwce te hebben.
Ze overlappen enorm en zullen een heel gelijkaardig rendement halen.
Aangezien ze zo gelijk zijn doe je er ook niet echt iets fout mee natuurlijk

Waarom IWDA EN VWCE?
Net daarmee dat het wat vreemd is dat je niet gewoon IWDA neemtIk stel voor dat je op gemak eens deze hele thread leest en begint op pagina 1.