JannekeMaan
New member
Ik wacht ook nog op een officiële communicatie alvorens te panikeren. Ik kan nog gewoon orders voor IWDA plaatsen op Euronext Amsterdam
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wacht ook nog op een officiële communicatie alvorens te panikeren. Ik kan nog gewoon orders voor IWDA plaatsen op Euronext Amsterdam
.| Beloning: | Transactietegoed |
| Uw transactietegoed: | 100 € |
| Transactietegoed aangebrachte vriend: | 100 € |
| Wettelijke woonplaats aangebrachte vriend: | België |
Als ik een ISIN van zo'n Germany bond ingeef, krijg ik nochtans resultaat, met een buy/sell knop?Ben sinds 1 dikke maand actief bij Degiro om (Duitse) staatsbons te kopen, bij IB boden ze die niet aan.
Zou inderdaad pas zijn als je aankoopt dat er een foutmelding komt.Als ik een ISIN van zo'n Germany bond ingeef, krijg ik nochtans resultaat, met een buy/sell knop?
Of loopt het dan fout bij een effectieve aankoop?
Bij IB? Ik heb het er geprobeerd en kreeg niets te zien toen ik DE0001141810 ingaf. Toen ik ernaar zocht op google kwam ik op threads terecht die me vertelden dat die bonds niet te koop waren via IB. Dat was ondertussen 3-4 maanden geleden, maar ik zou denken dat de situatie nu nog hetzelfde zou zijn.Als ik een ISIN van zo'n Germany bond ingeef, krijg ik nochtans resultaat, met een buy/sell knop?
Die krijg ik te zien, en ik kan een order ingeven.Bij IB? Ik heb het er geprobeerd en kreeg niets te zien toen ik DE0001141810 ingaf. Toen ik ernaar zocht op google kwam ik op threads terecht die me vertelden dat die bonds niet te koop waren via IB. Dat was ondertussen 3-4 maanden geleden, maar ik zou denken dat de situatie nu nog hetzelfde zou zijn.
Ik heb ook nog een Saxo breng een vriend code aan, voor wie wil PM.
Breng een vriend aan bij Saxo
Bekijk hier de details van de actie "Breng een vriend aan bij Saxo".
Het aanbod
Beloning: Transactietegoed Uw transactietegoed: 100 € Transactietegoed aangebrachte vriend: 100 € Wettelijke woonplaats aangebrachte vriend: België
90 dagenIs dat transactietegoed onbeperkt geldig?
Goh ergens anders een account opzetten duurt toch even?Ik snap de reacties ook niet goed.
Probeer gewoon of je kan kopen of niet dan weet je toch voldoende voorlopig?
.
Dan heeft het weinig zin90 dagen
.Hier ook !Als er nog iemand een Saxo referral heeft, mag via pm
Vind ik raar, normaal krijg ik te zien dat IB dat product dan wel aanbiedt, maar dat ik niet de juiste subscription heb.Die krijg ik te zien, en ik kan een order ingeven.
Ik vermoed dat het misschien te maken heeft met een bepaalde market data subscription om data te kunnen zien van Europese bonds?
Ik betaal 1 dollar per maand voor level 1 of 2 bond data denk ik.
Keytrade betaalt de transferkosten terug, maar is in aankoop duurder dan Saxo en Bolero. Mss kan je eens zien of het tegoed voor nieuwe klanten bij Saxo ook geldt voor ETF’s overzetten?Indien Degiro werkelijk door gaat met het plan om een aantal ETF's te blokkeren wat zouden jullie doen in volgende geval?
Mijn IWDA laten staan bij DEGIRO en een account maken bij een andere partij om daar verder IWDA aan te kopen?
Alle IWDA liquideren, geld versluizen en IWDA kopen op Saxo ofzo?
Alle IWDA transfereren naar een andere portefeuille/broker en daarop een kost betalen?
Indien andere broker, welke kies ik het best voor een passieve belegger zoals ik die wss 95% van zijn geld gewoon in IWDA dumpt?
Ik heb in het verleden (20 jaar terug bijna) ooit problemen gehad met aandelen te laten overzetten van 1 bank naar de andere, ik doe dat nooit meer. Ik zou gewoon alles verkopen, cash naar de nieuwe broker overzetten en daar alles opnieuw kopen. Zie gewoon dat je ineens een goede nieuwe broker kiest met lage transactiekosten.Indien Degiro werkelijk door gaat met het plan om een aantal ETF's te blokkeren wat zouden jullie doen in volgende geval?
Mijn IWDA laten staan bij DEGIRO en een account maken bij een andere partij om daar verder IWDA aan te kopen?
Alle IWDA liquideren, geld versluizen en IWDA kopen op Saxo ofzo?
Alle IWDA transfereren naar een andere portefeuille/broker en daarop een kost betalen?
Indien andere broker, welke kies ik het best voor een passieve belegger zoals ik die wss 95% van zijn geld gewoon in IWDA dumpt?