Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een bedrag van 2K spreiden is wellicht niet interessant omwille van de kosten per transactie. Meestal betaal je een vast bedrag aan makelaarskosten per schijf van 2500 euro ofzo, dus als je dan maandelijks 200 euro belegt is dat niet zo interessant.Idd, statements zoals 2k€ is weinig of 10k€ is veel te veel om rechstreeks te investeren zijn zinloos.
Je moet het procentueel bekijken, welke deel van je vermogen je al dan niet rechtstreeks investeert.
Blij dat iemand de situatie nog eens mooiDe vraag was maandelijks 2k of 3-maandelijks 6k. Niet of/ hoe je 2k moet spreiden.
Let’s be honest - slechts weinig gezinnen in BE kunnen 2k/ maand op zij zetten om te beleggen. Dus ja, voor de meeste gezinnen is dat relatief veel.
Los daarvan, heb je 100% gelijk dat de transactiekosten steeds moeten afgewogen worden vs. hogere frequentie van investeren.
Mijn vrouw wilt nu ook beleggen (maar geen 2k/maand, eerder 300€/maand). Zij heeft 7 jaar langer om tot aan haar pensioen te sparen als ik, de termijn daar is 30 jaar. Neemt ze dan best ook IWDA zoals ik, of legt ze haar eieren mss beter in iets anders?
Aangezien we getrouwd zijn met scheiding van goederen en valkeniersbeding kunnen we dat sowieso niet in 1 pot steken.
Ale, dat kan wel, maar dan gaat het ook de gemeenschap in en dat is niet wenselijk.
.Kan je ze hier kopiëren?In de comments op die tweet staan op enkele vragen antwoorden.
Ook wel geïnteresseerd in die antwoorden op die tweet. Heb geen Twitter meer.Kan je ze hier kopiëren?
Als je 1x per maand een tracker koopt zou ik van de verschillen niet wakker liggen.Oie ik heb nu onlangs gekozen voor Bolero, verkeerde keuze gemaakt om daar te starten? Ik lees nu ineens overal Saxo![]()
.Geen ervaring, maar ik vermoed dat je hiermee wel verder kan: https://www.help.saxo/hc/nl-be/articles/360001270546-Hoe-vraag-ik-een-transfer-van-effecten-aanGa toch beginnen bij Saxo, voor die 1€ verschil en dan moet ik bij NBB niets meer aangeven.
Hoe zet je dat best over?
Of best alles verkopen en naar saxo overzetten?
Kan je ze hier kopiëren?
Ook wel geïnteresseerd in die antwoorden op die tweet. Heb geen Twitter meer.