gumball4000
Well-known member
Hier al 1,5 maand op offertes aan het wachten om onze bomen te rooien op onze bouwgrond.
Boomkapper 1
"Jaja volgende week komen we langs"..3 weken later nog niks vernomen..bleek hij nog niet eens te zijn langsgeweest.
"Ahja het was druk, ik kom volgende week"..ja gast, laat dan iets weten.
Komt em dan...zou het weer 3 weken duren voor een offerte..wtf.
Boomkapper 2 liet ook lange tijd niks van zich weten...bel em "oeioeioei..dan hebk mij vergist met een andere werf in dezelfde wijk. Gelle werkt met dezelfde architect en dacht dat het uwe grond was. Ik zal volgende week langsgaan"
Meanwhile is boomkapper 2 langsgeweest zonder ons eens te bellen, zodat we duidelijk konden tonen welke bomen weg moesten/moeten blijven. Krijgen daar een offerte van "kappen van bomen volgens plan incl bouwrijp maken. Achterste 14a blijven bosgebied"
...euw...ja...bizar...onze grond is in totaal 12-13a

Vroeg hij 4,5k voor het rooien van +-20 bomen incl ontwortelen en grond bouwrijp achterlaten. Lijkt ons té goedkoop.. durf zelfs niet vragen of de offerte wel klopt.. onze naam/adres van de werf is wel correct.. als we de offerte tekenen en hij blijkt zich serieus mispakt te hebben, wat dan?
Boomkapper 1
"Jaja volgende week komen we langs"..3 weken later nog niks vernomen..bleek hij nog niet eens te zijn langsgeweest.
"Ahja het was druk, ik kom volgende week"..ja gast, laat dan iets weten.
Komt em dan...zou het weer 3 weken duren voor een offerte..wtf.
Boomkapper 2 liet ook lange tijd niks van zich weten...bel em "oeioeioei..dan hebk mij vergist met een andere werf in dezelfde wijk. Gelle werkt met dezelfde architect en dacht dat het uwe grond was. Ik zal volgende week langsgaan"
Meanwhile is boomkapper 2 langsgeweest zonder ons eens te bellen, zodat we duidelijk konden tonen welke bomen weg moesten/moeten blijven. Krijgen daar een offerte van "kappen van bomen volgens plan incl bouwrijp maken. Achterste 14a blijven bosgebied"
...euw...ja...bizar...onze grond is in totaal 12-13a

Vroeg hij 4,5k voor het rooien van +-20 bomen incl ontwortelen en grond bouwrijp achterlaten. Lijkt ons té goedkoop.. durf zelfs niet vragen of de offerte wel klopt.. onze naam/adres van de werf is wel correct.. als we de offerte tekenen en hij blijkt zich serieus mispakt te hebben, wat dan?

. Gingen die offerte op nen dag of 3 hebben... ondertussen 2 weken verder, nog just niks gezien. Tzijn al dezelfde... die moeten allemaal verdrinken in het werk OF ze hebben genoeg werk van keukenbouwers en werken liever niet met particulieren maar dat ze dat dan gewoon zeggen. Dan moet ze niet eerst 45 minuten uitleg geven...
"Tenzij je het toestel zelf gekocht hebt, dan is het toch via ons!".