phate_13
Well-known member
En ik krijg het schijt van al dat 'goedpraten' en dat als ge een trees een trees noemt plots een moraalridder zijt.
Ik maak zeker ook fouten en ben absoluut voor meer verdraagzaamheid in het verkeer en vind ook dat situaties niet altijd logisch zijn. Maar waarom in godsnaam dat roepen van moraalridder terwijl het gewoon een kwestie is van 'als je je gat verbrandt moet je op de blaren zitten'.
Waarom ben ik een moraalridder als ik vind dat ge niet moet melken als ge de wet overtreedt? Zeker als je het systematisch, en dus bewust doet.
Het is uw keuze geweest. Wees volwassenen en draag de gevolgen van je keuze.
Ik maak zeker ook fouten en ben absoluut voor meer verdraagzaamheid in het verkeer en vind ook dat situaties niet altijd logisch zijn. Maar waarom in godsnaam dat roepen van moraalridder terwijl het gewoon een kwestie is van 'als je je gat verbrandt moet je op de blaren zitten'.
Waarom ben ik een moraalridder als ik vind dat ge niet moet melken als ge de wet overtreedt? Zeker als je het systematisch, en dus bewust doet.
Het is uw keuze geweest. Wees volwassenen en draag de gevolgen van je keuze.
Laatst bewerkt:

Dit is wel niet gebeurd tot op heden en werd nadien zelfs ontkent dat die plannen er lagen (yeah right), maar ik herinner dat toch nog.
Dan vraag je natuurlijk om problemen.