Ergernissen over al dan niet snelheidslimieten

Ik zou het snappen, moest het eenmalig zijn, want als ge van de N74 komt, dan kom je van een baan waar je heel de tijd 70 mocht blijkbaar en als je dan inslaat, zie je niks van borden meer (als je naar de andere kant afslaat staat wel een bord met '50 herhaling'), dus dat ge dan even de kluts kwijt zijn, dat zou ik nog snappen. Uwe frank zou nog moeten vallen dat op de vorige baan aan elk kruispunt een 70-bord stond, wat er op wijst dat het niet de regel is, maar goed, daar zou ik dus nog begrip voor kunnen opbrengen. Maar als ge drie weken verder zijt en het nog niet doorhebt, en zeker met dat einde-bebouwing bord daarachter, ja sorry he: dan is het gewoon verdiend.
 
Uwe frank zou nog moeten vallen dat op de vorige baan aan elk kruispunt een 70-bord stond, wat er op wijst dat het niet de regel is
Dat wilt toch helemaal niets zeggen? Af en toe staan borden er gewoon als reminder. Iets waar ik persoonlijk voorstander van ben.
Die trend om alle borden weg te halen en steeds meer met zone borden te werken vind ik ongelofelijk vervelend. En zal de overheid vast veel boetegeld opleveren.
 
Dat wilt toch helemaal niets zeggen? Af en toe staan borden er gewoon als reminder. Iets waar ik persoonlijk voorstander van ben.
Die trend om alle borden weg te halen en steeds meer met zone borden te werken vind ik ongelofelijk vervelend. En zal de overheid vast veel boetegeld opleveren.
Er staan by default geen "70"-borden als reminder hoor. Ik denk niet dat ik ergens een straat weet waar die borden als reminder staan eigenlijk.
 
Er staan by default geen "70"-borden als reminder hoor. Ik denk niet dat ik ergens een straat weet waar die borden als reminder staan eigenlijk.
Zowat elk 70 bord is toch een reminder? Eenmaal buiten bebouwde kom en het is geen autosnelweg, is het sowieso 70.
 
Zowat elk 70 bord is toch een reminder? Eenmaal buiten bebouwde kom en het is geen autosnelweg, is het sowieso 70.
Behalve als er 2 rijvakken (in elke richting) en een middenberm zijn (zoals bijna elke ringweg, waar die borden dan ook vooral staan). Want daar is het 120.
 
Zowat elk 70 bord is toch een reminder? Eenmaal buiten bebouwde kom en het is geen autosnelweg, is het sowieso 70.
Daar niet, want het is een afwijking van de 50 die ge er normaal moogt want het is binnen bebouwde kom. En het ging over die specifieke straten, he

Zones haat ik ook want als ge het beginbord mist zijt ge gescheten.
 
Terug
Bovenaan