Tijdloos
Active member
Jij doet enkel dingen met een gegarandeerd resultaat?Mijn punt was dat dat je nooit gegarandeerd die 4 minuten zou winnen en uw stelling dus schoon is in theorie maar totaal niet van toepassing in het echte leven.
Je highlight mijn tekst hier alsof ik mezelf tegenspreek. 1 waarheid zegt niet dat de andere fout is.
We moeten wel moeite doen om die te beperken, maar tot een bepaalde grens. We kunnen wel zonder auto, deden we miljoenen jaren. Nu gebruiken we die voor efficiëntie, en het gevolg van die efficiëntie is dat er soms doden/gewonde vallen. En zoals ik al 30 keer gemeld heb, er is een balans van efficiëntie en veiligheid en naar mijn gevoel kijken mensen zoals jij enkel naar de kant van veiligheid zonder het verlies in efficiëntie mee te tellen.Dus moeten we geen moeite doen om die te beperken
Het is wel gewoon een geldige vraag. Waarom doen we het niet? Het zou voor minder doden zorgen.Ja, verkeersveiligheid is 'niet zo belangrijk' omdat de overheid mensen niet verplicht om hun auto's fluo te laten lakken, ook weer een mooi argument
En waarom weigeren mensen zich te houden aan de snelheidslimieten? Als ik een Duitse dorpskern binnen rij zie ik praktisch nooit iemand die over de snelheid gaat.De snelheidslimieten zijn niet het probleem. De mensen die zich weigeren te houden aan de verkeersregels zijn het probleem
Is dat oprecht een gepaste straf volgens jou?maar meteen de auto in beslag genomen moeten worden
Uiteindelijk is het nog een ongeluk. Onverwacht. Het is geen verwachte uitkomst en geen bedoeldt resultaat van de actie. Dus een ongeluk.die omgekomen zijn in een verkeers"ongeluk
Als ik het goed heb is dit vaak vooral voor overlast, niet perse veiligheid.Toch niet om de verkeersveiligheid te verhogen zeker