Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg amper het Nederlandse voetbal, eigenlijk nooit. Na wat googlen is diene 41 ?! WtfPasveer lekker grabbelen zeg.
Ik denk dat veel Feyenoord supporters er zo op terug zien nu idd.Was vorige week nog misnoegd dat we een 2 0 voorsprong uit handen gaven maar dit verzacht dat verlies tegen PSV toch wel.

Pasveer is gewoon een prima keeper. Hij is een belangrijke factor in de meer stabielere verdediging vergeleken met vorig jaar.Ik volg amper het Nederlandse voetbal, eigenlijk nooit. Na wat googlen is diene 41 ?! Wtf
Heeft Ajax dit maar aan doelmannen? Armoede troef zeg ik dan, of 2-3 in blessures ?
Niet helemaal, konden nog over PSV wippen als ze gewonnen hadden. Maar geen wonder dat ze in Rotterdam meer met Ajax bezig zijn dan met hun eigen ploegIk denk dat veel Feyenoord supporters er zo op terug zien nu idd.
Jullie 3e plaats stond toch al vast, dus achteraf gezien mogelijk één van de "beste" nederlagen die jullie ooit geleden hebben![]()
.Sorry, maar dat is onzin. Waarom zou Ajax het niet verdienen? Ze hebben enorm teruggevochten en 2x gewonnen van PSV en Feyenoord. Niet dat ik wil zeggen dat PSV geheel onterecht kampioen gaat worden, maar waarom zouden zij het meer verdienen? Met zo'n kern, dat met kop en schouders kwalitatief boven de rest uitsteekt en dan zo'n resultaten geboekt is ook niet om de loftrompet boven te halen.De bottlejob die ik een 5-tal weken geleden had zitten voorspellen. Zo typisch dat Ajax het nog weggeeft, maar had het dus wel verwacht.
Als Ajax supporter kan ik alleen maar zeggen dat we het absoluut niet meer verdienen ook... Dat Ajax nog zo'n lange periode aan de leiding heeft gestaan is voor mij een half mirakel.

Ja Nederland is op doelsaldo.Wat bij gelijk aantal punten op einde van de rit? Doelpuntensaldo?
Het zou wel de complete climax worden als we dankzij Steijn toch nog de titel pakken, maar ik vrees eerder dat het gat nog 4 punten gaat worden. Nog altijd een zeer goed seizoen gedraaid qua resultaten en vrij makkelijk tweede geworden. Terwijl ik eerder had gedacht dat we gingen moeten strijden voor plek 3 met AZ en Utrecht en eerder de hoop had om tweede te worden ten kosten van Feyenoord. Maar de teleurstelling is op dit moment nog te groot om het zo te bekijken.
Klopt niet he, jullie spelen tegen Twente dit weekend.Het zou wel de complete climax worden als we dankzij Steijn toch nog de titel pakken, maar ik vrees eerder dat het gat nog 4 punten gaat worden. Nog altijd een zeer goed seizoen gedraaid qua resultaten en vrij makkelijk tweede geworden. Terwijl ik eerder had gedacht dat we gingen moeten strijden voor plek 3 met AZ en Utrecht en eerder de hoop had om tweede te worden ten kosten van Feyenoord. Maar de teleurstelling is op dit moment nog te groot om het zo te bekijken.
Waarom zouden jullie dankzij Steijn alsnog de titel pakken? Die speelt toch bij Twente, jullie nakende tegenstrever?
Omdat papa Steijn coach is van Sparta en die spelen tegen PSVKlopt niet he, jullie spelen tegen Twente dit weekend.

Omdat papa Steijn coach is van Sparta en die spelen tegen PSV![]()
Dan gaat mijn gsm misschien alsnog richting de tv ipv richting de zetel zoals gisteren.Wat als beide Steijntjes succesvol zijn...
En dat zonder kunstmatige aanpassingen zoals halvering en PoSerieuze rollercoaster zeg. PSV van 10 punten voor naar 9 punten achter en nu weer op kop.