Eredivisie: Nederlands Voetbal 2024-2025

Sorry, maar dat is onzin. Waarom zou Ajax het niet verdienen? Ze hebben enorm teruggevochten en 2x gewonnen van PSV en Feyenoord. Niet dat ik wil zeggen dat PSV geheel onterecht kampioen gaat worden, maar waarom zouden zij het meer verdienen? Met zo'n kern, dat met kop en schouders kwalitatief boven de rest uitsteekt en dan zo'n resultaten geboekt is ook niet om de loftrompet boven te halen.
Ja ok, kan ik wel mee akkoord gaan. Maar Ajax zijnde laten ze een voorsprong van 9 punten in 4 wedstrijden volledig wegglippen. 9 punten voorsprong is al niet min en ze hadden het echt 'easy' kunnen binnen halen. Daarom dat ik zeg dat Ajax het niet echt meer verdient.
Uiteraard hoop ik dat PSV zondag een dikke offday heeft tegen Sparta en dat Ajax de pannen van het dak speelt tegen Twente.

Ja ok, kan ik wel mee akkoord gaan. Maar Ajax zijnde laten ze een voorsprong van 9 punten in 4 wedstrijden volledig wegglippen. 9 punten voorsprong is al niet min en ze hadden het echt 'easy' kunnen binnen halen. Daarom dat ik zeg dat Ajax het niet echt meer verdient.
Uiteraard hoop ik dat PSV zondag een dikke offday heeft tegen Sparta en dat Ajax de pannen van het dak speelt tegen Twente.
Uiteraard, maar het volledige seizoen telt natuurlijk.

Wanneer we een achterstand hadden van 8 punten in februari/maart en eindige tweede achter PSV hebben we het goed gedaan, maar door de situatie nu voelt het gevoelsmatig als een slechte prestatie.

Uiteraard, maar het volledige seizoen telt natuurlijk.

Wanneer we een achterstand hadden van 8 punten in februari/maart en eindige tweede achter PSV hebben we het goed gedaan, maar door de situatie nu voelt het gevoelsmatig als een slechte prestatie.

Het is ook gewoon een slechte prestatie, punt aan de lijn. Hallo, 2/12 en 0-3 thuis tegen NEC.

Het is ook gewoon een slechte prestatie, punt aan de lijn. Hallo, 2/12 en 0-3 thuis tegen NEC.
Natuurlijk, dat ontken ik ook niet. Ik reageer alleen maar op de zin dat Ajax geen verdiende kampioen was geweest. Dan moet je toch het hele seizoen in rekening nemen? Is PSV dan wel een verdiende kampioen omdat ze net op tijd weer op de rails zaten?

Natuurlijk, dat ontken ik ook niet. Ik reageer alleen maar op de zin dat Ajax geen verdiende kampioen was geweest. Dan moet je toch het hele seizoen in rekening nemen? Is PSV dan wel een verdiende kampioen omdat ze net op tijd weer op de rails zaten?

Als je na 34 speeldagen bovenaan staat, ben je de verdiende kampioen.

Zeker zonder PO's :oi22:

Pasveer is gewoon een prima keeper. Hij is een belangrijke factor in de meer stabielere verdediging vergeleken met vorig jaar.
Nja een opa in doel in een gerenommeerde club, ik blijf het vreemd vinden.
Zitten daar geen talenten in de academie?

Nja een opa in doel in een gerenommeerde club, ik blijf het vreemd vinden.
Zitten daar geen talenten in de academie?
Ik vond Ramaj nog wel een talentvolle keeper, maar de verdediging werd totaal niet gecoacht. Uiteraard zie ik liever een talentvolle keeper daar staan, maar het geld is zeer beperkt en voor de eredivisie en EL is/was Pasveer gewoon een prima keeper.

Wat een zever ook weer over dat onverdiend en verdiend.

Als Groningen gisteren niet in de laatste seconde scoort, en Lang niet in de laatste seconde tegen Feyenoord is de titel gewoon voor Ajax.

En zo zijn er zoveel momenten in een seizoen. Het zit hem in de details. Beide ploegen verdienen het gewoon ALS ze kampioen spelen.
Wie weet nog een knotsgekke laatste speeldag?

Proficiat aan de PSV-fans, in zoverre die er zijn hier. Al bij al een zeer goed seizoen, maar een pijnlijk einde. Hopelijk kunnen we wat spelers verkopen en de kern versterken. Het niveauverschil met PSV is te groot.

Terug
Bovenaan