2Hoeveel matchen zijn het nu nog?
Hoe zuur is dit nu weer. Ongelofelijk. Dit gaan we niet meer redden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2Hoeveel matchen zijn het nu nog?

Ja, behoorlijk pijnlijk. Ik had getekend voor een tweede plek in het begin van het seizoen, maar als je dichtbij bent is het wel pijnlijk als het nog mis zou gaan. Onze voorhoede is gewoon behoorlijk uit vorm.Loooolll.
Rofl.
Ja, wa nen middag. Van virtueel 7 voor en kampioen, naar virtueel 6, naar virtueel 4 naar uiteindelijk 1 punt voor.
Noa Lang zijn ouwe cluppie toch een stevige hak gezet met die goal.
Ja, ik zie dit toch ook gewoon helemaal fout lopen tegen Twente en/of Groningen. Die buffer van verliespunten tegen Feyenoord was echt essentieel.
Was het maar waar, maar in vrees dat die nog steeds in een Ajax-pyjama slaaptGraag gedaan!
Lang is een Bruges boy!![]()

Denk dat die Ajax-pyjama enkel nog als snokvod gebruikt wordt door LangWas het maar waar, maar in vrees dat die nog steeds in een Ajax-pyjama slaapt![]()

Dan ben je niet echt op de hoogte. Lang zat nog posts van Ajax te liken net nadat hij met PSV punten had verloren een paar maanden geleden. Die liep met een Ajax-shirt rond toen hij bij Feyenoord in de jeugd speelde. Nu niet per se iets om fier op te zijn dat zo'n figuur Ajax een warm hart toe draagt.Denk dat die Ajax-pyjama enkel nog als snokvod gebruikt wordt door Lang![]()
Het zou pas spannend worden als wij vandaag nog winnenPSV 4-0 voor en Ajax 1-1 buitenshuis, ze gaan het echt nog spannend maken

1-2! Je kan het volgende week nog weggeven!Het zou pas spannend worden als wij vandaag nog winnen![]()
Dat kan ook nog. Bijna was het 2-2. Ajax dat is het laatste kwartier echt met de billen dichtgeknepen.1-2! Je kan hetvolgende weekvandaag in de allerlaatste minuut nog weggeven!
Tis zoverDat kan ook nog. Bijna was het 2-2. Ajax dat is het laatste kwartier echt met de billen dichtgeknepen.
Ik lachte er halvelings mee. Maar ik voelde deze ook gewoon aankomen (en ik niet alleen denk ik?).Tis zover