Voor mij mag die mafketel elke match scoren, maar het is en blijft een mafketel.Wat een held is die Weghorst toch, @Wilcao !!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mij mag die mafketel elke match scoren, maar het is en blijft een mafketel.Wat een held is die Weghorst toch, @Wilcao !!
Moeten al die mensen niet werkenDie sfeer op de training van Ajax voor de klassieker

en dik verdiend voor Farioli. Oké, de keeper van Feyenoord heeft ons wat geholpen, maar Priske werd helemaal tactisch overklast door Farioli. Ook klasse reactie van Timber
. Een echte kapitein.Wat doet die keeper nu bij die 0-1, er zijn nog meer dan genoeg verdedigers en dan tóch zo ver uitkomen.
en dik verdiend voor Farioli. Oké, de keeper van Feyenoord heeft ons wat geholpen, maar Priske werd helemaal tactisch overklast door Farioli. Ook klasse reactie van Timber
. Een echte kapitein.
Onbegrijpelijk iddWat doet die keeper nu bij die 0-1, er zijn nog meer dan genoeg verdedigers en dan tóch zo ver uitkomen.
Dat Wellenreuter soms rare dingen doet, bewees hij al bij Anderlecht. Heeft ons dat seizoen veel punten gekost.Wat doet die keeper nu bij die 0-1, er zijn nog meer dan genoeg verdedigers en dan tóch zo ver uitkomen.
Hij start vandaag tegen AZBijlow moet terug in de goal.
OneensBijlow moet terug in de goal.

Wat … een … week!
90 minuuuten lang!
Mikaaaa Godtssssss!![]()

Wat een club, wat een marketingteam!!!!
![]()
Klassiek Ajax-logo keert definitief terug
Het klassieke Ajax-logo is met ingang van het seizoen 2025/2026 weer het officiële logo van de club. Als gevolg daarvan keert het klassieke logo terug.www.ajax.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het huidige logo zo een mooie verzoening tussen oud en nieuw eigenlijk.
![]()
Klassiek Ajax-logo keert definitief terug
Het klassieke Ajax-logo is met ingang van het seizoen 2025/2026 weer het officiële logo van de club. Als gevolg daarvan keert het klassieke logo terug.www.ajax.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()