NvmIk zie West Ham stunten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NvmIk zie West Ham stunten

sterling gewoon omver gelopen, var says no... kan niet veel.duidelijker imo...Leuk dat je het optimistischer inzag dan de West Ham supporters. Maar helaas.Ik zie West Ham stunten
Ja was helaas een serieuze streep.Ff terzijde: die eerste goal van Foden mocht er ook wel zijn, miljaar.
Caicedo zijn goal mocht er ook zijn, ff vanop de middenlijnFf terzijde: die eerste goal van Foden mocht er ook wel zijn, miljaar.

Nja, begrijpelijk. Moest ik hem evalueren zou ik hem ook maar net een 6/10 gevenPoch weg bij CFC
![]()
Mauricio Pochettino leaves Chelsea by mutual consent
Mauricio Pochettino has left Chelsea by mutual consent.www.joe.co.uk
Of onze vriend TTIk vermoed dat deze beslissing al ff genomen was en dat zijn opvolger al klaarstaat... Amorim? De resultaten waren de laatste tijd idd veel beter maar Poch is gewoon geen winnaar, tactisch ook niet zo sterk.
Edit : ofja nog vergeten de zerbi
Ik vermoed dat deze beslissing al ff genomen was en dat zijn opvolger al klaarstaat... Amorim? De resultaten waren de laatste tijd idd veel beter maar Poch is gewoon geen winnaar, tactisch ook niet zo sterk.
Edit : ofja nog vergeten de zerbi
Mourinho!Of onze vriend TT

Van wat ik gelezen heb wou Pochettino naar het schijnt meer inspraak, in de transfers dan vermoed ik? Chelsea wilde daar niet in meegaan en zijn ze vervolgens in onderling overleg uit elkaar gegaan.Heel vreemde keuze want je gaat hem niet door een betere coach vervangen.. Had ook de indruk dat het eindelijk wat op de rails begon te komen voor hem bij Chelsea.
Maar Chelsea will be Chelsea veronderstel ik.