Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal leuk en wel die openheid, maar er zijn toch echt wel al veel ergere dingen gebeurd dan dat. Ik kan begrijpen dat dat gefloten kan worden, maar voor mij persoonlijk is dat geen 100% fout om daar nu zo'n spel van te maken.
De Burnley-owner over de VARfase. Amerikaanse openheid die in het voetbal niet altijd even erg geapprecieerd wordt denk ik
Ik denk wel oprecht dat die gewoon alleen naar de matchen van Burnley kijkt.Allemaal leuk en wel die openheid, maar er zijn toch echt wel al veel ergere dingen gebeurd dan dat. Ik kan begrijpen dat dat gefloten kan worden, maar voor mij persoonlijk is dat geen 100% fout om daar nu zo'n spel van te maken.
Amerikaanse domheid ook.Amerikaanse openheid die in het voetbal niet altijd even erg geapprecieerd wordt denk ik
Toch een geweldige transfer voor West Ham vind ik.@Wulf OSB content met Phillips?
.Mijn haat-liefdeverhouding met fantasy premier league is dit seizoen weer volop bezig.
Gisteren Gabriel 17 punten terwijl ik hem net verkocht heb: "Wat een zever, dit spel is gewoon puur geluk!"
Vandaag veel punten van Jota: "Meesterlijke zet, een spel voor de echte voetbalkenner!"