Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds gisteren toch officieel jaloers op Danny Ings.
Hoe die er in slaagt om zoveel flappen te verdienen zonder er iets tegenover te stellen, het is een gave die niet veel mensen is gegeven.

En Moyes goh wat een tactisch genie is het toch. Die niets betekende FA Cup even weggooien om zo minder wedstrijden te spelen en fitter te zijn voor de Europese avonden.
Contractverlenging van 2.5j, aub zeg. Geef die mens een contract voor het leven.

Bubbles (de locale straatkat waar ik me over ontferm en die iedere dag komt chillen en eten schooien - en ja ik heb die Bubbles genoemd) is echter een andere mening toegedaan.
Die verliet na een halfuur al de zetel en zocht de koude nacht op, zoekend naar wat warmte van een nachtelijke poes.
Kan het beest geen ongelijk geven.
Bijgevolg is de enige kater waar ik mee wakker werd deze morgen, deze van een beker droom die abrupt werd beëindigd.

Allemaal leuk en wel die openheid, maar er zijn toch echt wel al veel ergere dingen gebeurd dan dat. Ik kan begrijpen dat dat gefloten kan worden, maar voor mij persoonlijk is dat geen 100% fout om daar nu zo'n spel van te maken.
Ik denk wel oprecht dat die gewoon alleen naar de matchen van Burnley kijkt.

In de podcast Kick & Rush maakten ze wel een correcte analyse van die fase. Het is fout volgens hen, maar Trafford gaat héél gemakkelijk neer wellicht ook in de veronderstelling dat hij altijd de fout mee krijgt.

Amerikaanse openheid die in het voetbal niet altijd even erg geapprecieerd wordt denk ik
Amerikaanse domheid ook.

Als ge hier hetzelfde in hoort als wat een gefrustreerde eigenaar daar ligt te bazelen - "literally says", "shut him down like a little child", "not going to listen to that"- terwijl er eigenlijk een open en rustige discussie gevoerd wordt waar de assistent afsluit met "I understand" ... tja, dan kunt ge inderdaad best maar beginnen over dat het bij een andere ploeg wel gefloten zou worden (lees: ik had geen geld om me bij een grotere ploeg in te kopen). Enige drieletterwoord waar JJ alles van kent, lijkt me CTE in plaats van VAR.

Mijn haat-liefdeverhouding met fantasy premier league is dit seizoen weer volop bezig.

Gisteren Gabriel 17 punten terwijl ik hem net verkocht heb: "Wat een zever, dit spel is gewoon puur geluk!"

Vandaag veel punten van Jota: "Meesterlijke zet, een spel voor de echte voetbalkenner!"

Chelsea 4-0 voor bij de rust, niet dat we zo geweldig spelen maar Middlesbrough die goals cadeau geven :D

6-1 ft.

Laatst bewerkt:
Mijn haat-liefdeverhouding met fantasy premier league is dit seizoen weer volop bezig.

Gisteren Gabriel 17 punten terwijl ik hem net verkocht heb: "Wat een zever, dit spel is gewoon puur geluk!"

Vandaag veel punten van Jota: "Meesterlijke zet, een spel voor de echte voetbalkenner!"

Gij hebt tenminste nog ingesteld.
Hier gewoon vergeten en 'k had 2 free transfers omdat ik wist dat Salah en Son weg moesten :sarcastic:

Hier ook paar kameraden met Gabriel. Om uw kas op te fretten als ge met de betere Saliba zit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan