Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijzelf gecorrigeerd he met die ene faseLange tijd dat ik nog eens een EPL match zag, maar gisteren was wel een aangename match om te kijken.
Doelkansen a volonte, haantjesgedrag bij die eerste penalty om dan ontieglijk zwak te schieten, geweldige doelman, een ploeg die haar karrevracht aan kansen niet afwerkt en dan tijdelijk het deksel op de neus kreeg maar uiteindelijk alsnog als winnaar aan de meet kwam.
En een goeie arbitrage, mag gezegd worden. Die lijnrechters die beide malen correct vlagden bij offside doelpunten, de ref die wankergedrag consequent bestraft met gele kaarten (heerlijk!), de ref die de regels correct kent in tegenstelling tot zij die op hem klagen. Petje af.
.Ik heb mijzelf gecorrigeerd he met die ene fase.
Volledig eens met die beoordeling op de lijnrechters ook, dat was echt de allerkleinste marge die ge als lijnrechter kunt zien.
Klopt. Ik gok trouwens dat veel mensen die regel niet kenden. Maar ik geef mijn fout graag toe.Ik weet het, maar dat heeft u niet weerhouden om eerst te klagen terwijl je niet op de hoogte was van die regel die al enkele jaren bestaat.
En Filip Joos was gisteren dan nog enkele gradaties erger met zijn "WAT EEN BLUNDER" "OOH TAYLOR BEGAAT ME DAAR TOCH EEN BLUNDER" waarbij hij zo toch enkele duizenden mensen beinvloedt tegen de scheidsrechter.
Terwijl die hier geen blaam treft.
Kan dit zomaar? WHU is toch zijn werkgever?Helaas geen Kudus vanavond. Ghana laat niet toe dat hij speelt ook al wil hij zelf.
Paqueta ook nog (licht) geblesseerd.
Een geluk nog dat Brighton over een gans pak blessures beschikt.
Klopt. Ik gok trouwens dat veel mensen die regel niet kenden. Maar ik geef mijn fout graag toe.
OT: LIVERPOOL, TOP OF THE LEAGUE

Africa Cup is een officieel tornooi dus kan de bond de speler opeisen.Kan dit zomaar? WHU is toch zijn werkgever?
En een goeie arbitrage, mag gezegd worden. Die lijnrechters die beide malen correct vlagden bij offside doelpunten, de ref die wankergedrag consequent bestraft met gele kaarten (heerlijk!), de ref die de regels correct kent in tegenstelling tot zij die op hem klagen. Petje af.
Standaard supporter gedrag.Na die penalty (nog zo'n straatje zonder einde, voor meerderheid Liverpool-supporters een terechte penalty en voor meerderheid Newcastle-supporters een belachelijke penalty, tot ze ooit zelf zo'n penalty voor/tegen krijgen, dan wisselen de meningen om)
Ik ga ermee akkoord dat de regel op zich vrij onbegrijpelijk is want de ploeg die voort wil spelen, wordt tweemaal bestraft terwijl de ploeg die niet voort wil spelen er eigenlijk tweemaal goed uitkomt. Maar mensen waren Taylor aan het beoordelen/bekritiseren terwijl de regels bekritiseerd dienen te worden.
Voorts minimaliseer je het gedrag van (je eigen club?) de Liverpool-spelers wel. Een wegwerpgebaar maken, bal paar meter wegtikken, tsja. Het was m.i. wel ietsjes zwaarder qua gradatie, maar bon. Interpretie enzo. Zo'n discussies zijn een straatje zonder einde.
Na die penalty (nog zo'n straatje zonder einde, voor meerderheid Liverpool-supporters een terechte penalty en voor meerderheid Newcastle-supporters een belachelijke penalty, tot ze ooit zelf zo'n penalty voor/tegen krijgen, dan wisselen de meningen om) heb ik niet meer gekeken dus kan me niet uitspreken over de rest van je paragraaf.

Ik minimaliseer niets hoor, vind het gewoon nogal bizar dat je het hebt over 'wankergedrag' bij de ene ploeg maar over de vaak over het randje gaande potigheid van de andere ploeg in alle opzichten zwijgt. Ik vind je daardoor meer als een anti-Liverpoolfan overkomen dan dat ik als een Liverpoolfan overkom, maar dat is maar hoe ik het opvat natuurlijk.
Bij de penalty snap ik de mensen die vinden dat je hem kan fluiten, maar snap ik evengoed de mensen die vinden dat hij te simpel valt. Wat ik dan weer niet snap is dat Jota niet gewoon zijn best doet om recht te blijven en die bal binnen te duwen.![]()
Welke van de twee? Was toch gewoon twee keer strafschop?Die strafschop van LiverpoolWat een schandalige penalty is dat zeg? Hoe je dat in hemelsnaam - zelf als Liverpool-fan - zou kunnen verdedigen is mij een raadsel.
Njah Joos ook.Ik weet het, maar dat heeft u niet weerhouden om eerst te klagen terwijl je niet op de hoogte was van die regel die al enkele jaren bestaat.
En Filip Joos was gisteren dan nog enkele gradaties erger met zijn "WAT EEN BLUNDER" "OOH TAYLOR BEGAAT ME DAAR TOCH EEN BLUNDER" waarbij hij zo toch enkele duizenden mensen beinvloedt tegen de scheidsrechter.
Terwijl die hier geen blaam treft.
Welke van de twee? Was toch gewoon twee keer strafschop?