Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
400€ terug van engie... Snap er niets van, maar goed.
Eentje die iedereen voelt die geen A-label woning heeft?Nieuw contract aangegaan voor onze nieuwe woning op de gemiddelde verbruikscijfers. Voorschot gas en elektriciteit 70 euro/maand, welke crisis is er eigenlijk?![]()

Van crisis kunnen we gelukkig niet meer spreken. De huidige prijzen wel de nieuwe realiteit.Nieuw contract aangegaan voor onze nieuwe woning op de gemiddelde verbruikscijfers. Voorschot gas en elektriciteit 70 euro/maand, welke crisis is er eigenlijk?![]()
Eentje die iedereen voelt die geen A-label woning heeft?
(Al zijn de prijzen nu voor iedereen wel gezakt natuurlijk, die crisis zal nu wel "over" zijn)
.Ik zit met B-label en 100 euro voorschot (gas+elek) goed hoor!Ik kan je altijd eentje verkopen... Is voor jou wel wat uit de richting.

Wij hebben het ook zo aangevraagd en tot heden nog niets ontvangen.Iemand al dat eerste basispakket energie ontvangen na het aanvragen via de FOD economie?

Doordat je minder thuis zal zijn en meer op die job, verbruik je minder. Hierdoor zul je volgend jaar dan ook een stuk minder betalen en zal het voorschot lager zijn.Nieuwe variable tarief na mijn afsluiting vast contract 3 jaar Engie... 340 ipv 185 voorschot...
Ik kreeg nog 200 euro terug van de afsluiting berekend op die 185.
340 man.. alleenstaande hier, en nog in een huurhuis met alles op electriciteit.
Dus ik weet dat mijn elekrische verwarming en de mindere isolatie de dooddoener is... maar zal maar een job gaan bijzoeken zeker bovenop mijn werkweek
En zelf naar beneden brengen heeft nu ook een limiet merk ik, ik kan niet lager gaan dan 240...zal dat dan toch worden en we zien wel.

Nope, 1 dag kantoor... 4 dagen verplicht thuiswerkDoordat je minder thuis zal zijn en meer op die job, verbruik je minder. Hierdoor zul je volgend jaar dan ook een stuk minder betalen en zal het voorschot lager zijn.![]()

neenIemand al dat eerste basispakket energie ontvangen na het aanvragen via de FOD economie?
coworkoffice huren komt goedkoper uit of telewerken vanuit Costa Del Sol?Nope, 1 dag kantoor... 4 dagen verplicht thuiswerk
Ik zal het doorgeven aan mijn werkgever!neen
coworkoffice huren komt goedkoper uit of telewerken vanuit Costa Del Sol?
Ik zal het doorgeven aan mijn werkgever!![]()
.