Aah op die manier!Ik geef trouwens IT’ers handwerk.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aah op die manier!Ik geef trouwens IT’ers handwerk.![]()

Dat lijkt mij nu niet echt aangenaam om te rijden, om in snelheid te moduleren om zo theoretisch met 5% aan te komen in het volgende laadstation.En als je op de autosnelweg ziet dat je de volgende paal niet lijkt te halen, kan je nog altijd een beetje vaart minderen. Van 130 km/h naar 120 km/h maakt echt wel 10% verschil in verbruik en dus range. Ik heb tijdens mijn eerste reis ook ondervonden dat de manier van laden is die je het snelst vooruithelpt: net voldoende om theoretisch met 5% aan te komen in het volgende laadstation, en dan snelheid moduleren om met 5-10% dat laadstation te bereiken.
.Dat dacht ik op voorhand ook, maar dat valt dus best wel mee. Met de fietsen op de trekhaak was dat wel wat moeilijker, want de auto overschat dan het verbruik. Op de eerste stop had ik 7% over bij vertrek, en toen ik in het volgende laadstation aankwam was dat al 26% geworden. Maar na een paar keer begin je het klappen van de zweep wel te kennen.Dat lijkt mij nu niet echt aangenaam om te rijden, om in snelheid te moduleren om zo theoretisch met 5% aan te komen in het volgende laadstation.
Dat zou voor mij juist de definitie zijn van laadstress of batterijstress.
In q4 gaan ze er al aan beginnen trouwens. Dit jaar.Zoals al aangegeven dat is geen vraagstuk. Musk heeft het aangekondigd voor begin volgend jaar. De vraag zal zijn wanneer, en tegen welke prijs anderen zullen laden.
Ik heb een Tesla gekocht vanwege het laadnetwerk en omdat alle andere bedrijven alleen SUV's uitbrengen, die ik misschien wel zal overwegen wanneer ik 75 ben of zo. Ik rijd met een berline of een break.
De nieuwe model S lijkt me nog steeds een goed aanbod, maar is in leasing wel heel duur. Voor mij is dat te groot. Heb één keer een 5 Touring genomen, ik vind dat te log, groot en breed.
Polestar 2 was ondermaats en ondersteuning van het commercieel netwerk onbestaande.
Tesla Model 3 reed gewoon zeer aangenaam, en had toen ik moest bestellen gewoon geen concurrentie. Ik kon ook kiezen voor de i-pace, e-tron (maar SUV dus njet) en Polestar. Nu zou ik waarschijnlijk ook een bmw i4 overwegen.
Ze gaan er aan beginnen, elon-planning. Model Y ging in Duitsland geproduceerd worden vanaf begin van dit jaar. Cybertruck ging begin volgend jaar geleverd worden...In q4 gaan ze er al aan beginnen trouwens. Dit jaar.
En je hebt jouw netwerk nog hé. Ze gaan die niet slopen. Gewoon anders beheren.
En je keuze voor een model 3 zal inderdaad wel goed geweest zijn. Net als mijn keuze voor een model s zoveel jaar geleden. Door gebrek aan concurrentie.
De nieuwe model s is geen 'goed aanbod' hoor. 95k eur voor een verouderd model. Matig interieur, matige kwaliteit en ondermaatse service.
Hoewel de i4 geen concurrent is (heb zelf die wel gekocht) is het nog even wachten op de i5 en dan heeft die gedaan he.

Kunnen we de model 3 gewoon bij naam noemen? Ik wou je al vragen waar je een jonge M3 kan vinden voor 45kAl getwijfeld over een jonge 2dehands M3 rond de 45k. De Kia Ev6 is ook wel interessant omdat die kan Elektriciteit kan teruggeven aan het huis.
Dan zitten we over de 50k en dat is wat veel van het goede om 12000km/j te rijden.

Dat was ook mijn gedacht. Ik ben echt niet van plan om naar een EV over te schakelen. Een hybride heeft voor mij echt het beste van beide werelden., dan kijk ik tegen dan wel eens naar een X5 45e. Zullen genoeg zelfstandige overstappen naar full Ev die nu een X5 rijden
Er stond wel behoorlijk wat westenwind vandaag...Toch opmerkelijk.
Rit naar holland 260km heen en terug. Perfect tot op de 5 km juist voorspeld qua verbruik. (3 personen in de wagen)
Vandaag ritje naar de zee. 160km in totaal. Verbruik a whopping 210km. Verschil 50km. (1 persoon in de wagen)
Beide ritten me gewoon aan de geafficheerde snelheden gehouden. Het was droog, 20°C enkel in de terugrit heb ik 10 minuutjes hevige regen gehad waardoor ik 60km/h reed op de autostrade.
ja kan feitelijk wel kloppen. Het meeste verlies heb ik in de heenrit gehad.Er stond wel behoorlijk wat westenwind vandaag...
Ik ben de laatste maanden toch wel eens aant denken dat de volgende eventueel een EV kan worden. Maar spreek dan over minimum 4 jaar, dus nog niet echt aan de orde.Dat was ook mijn gedacht. Ik ben echt niet van plan om naar een EV over te schakelen. Een hybride heeft voor mij echt het beste van beide werelden.
Ik ga de EV boot zo lang mogelijk afhouden.

Vaak wordt dat argument aangehaald om als het ware een aankoop te verantwoorden. Alsof "hard werken" enkel beloond moet worden voor zaakvoerders. Er zijn echt wel nog mensen in loondienst die ook hard werken, de verantwoordelijkheid dragen van een zaakvoerder en geen fiscale constructie kunnen toepassen.Die baas gaat er ook genoeg voor gewerkt hebben in zijn leven.
Wij zitten ook aan 12K per jaar, dus gekozen voor turbo-benzine . Het goedkoopst is je Mazda oprijden...Hier al even aan het rondkijken voor een Ev.
Prijs houdt ons tegen. Nu 4j oude cx5 met 53000km. Bereik van 300-400km zou perfect zijn. In kan een paal zetten en heb PV. Morgen vertrek naar Z Frankrijk waar mij pa woont. Vrouw heeft schrik van de file aan de laadpalen. Ik zal er met de cx5 eens extra opletten. Desnoods stops doen alsof het een Ev is. Ik rij Charleroi-reims-troyes - Orleans en zo tot iets voor Toulouse. Al getwijfeld over een jonge 2dehands M3 rond de 45k. De Kia Ev6 is ook wel interessant omdat die kan Elektriciteit kan teruggeven aan het huis.
Dan zitten we over de 50k en dat is wat veel van het goede om 12000km/j te rijden.
Had jij geen bedrijfswagen?Dat was ook mijn gedacht. Ik ben echt niet van plan om naar een EV over te schakelen. Een hybride heeft voor mij echt het beste van beide werelden.
Ik ga de EV boot zo lang mogelijk afhouden.
Zelf zelfstandige worden, kunt ge kiezen wat ge wilt en ipv te zagen over uw baas kan je zagen over uw personeel.Vaak wordt dat argument aangehaald om als het ware een aankoop te verantwoorden. Alsof "hard werken" enkel beloond moet worden voor zaakvoerders. Er zijn echt wel nog mensen in loondienst die ook hard werken, de verantwoordelijkheid dragen van een zaakvoerder en geen fiscale constructie kunnen toepassen.
Zelf zelfstandige worden, kunt ge kiezen wat ge wilt en ipv te zagen over uw baas kan je zagen over uw personeel.
Wat bedoel je met gebruik van maken?
Ik had een bmw m3 en heb die verkocht omdat ze me pluimen en dan een Tesla gekocht omdat die wel in te brengen was (btw aftrekbaar wegens bedrijfswagen. Ik ben btw plichtig in beide richtingen dus niks abnormaals denk ik?)
Ik had liever m'n m3 gehouden hoor. Ook al was die btw maar deels aftrekbaar.
Snap je punt niet echt. Integendeel. Iets minder vrijheden dan privé imo.
Beter goede payroll krijgen hoor