Beter of slechter, zal heel hard afhangen van de rate of adoption van EV's vs de rate waarin nieuwe infra wordt bijgeplaatst. In ons landje zal er zeker qua bedrijfswagens nu een heel snelle doorgedreven electrificatie zijn. Valt af te wachten hoe dat in andere landen loopt en hoeveel laadpunten er overal gaan bijkomen.
Ik durf niet zeggen wat er het hardst zal gaan
Beetje jammer dit, nee? Het is toch goed dat er hier discussie over kan zijn? Wie EV rijdt kan vanuit eigen ervaringen spreken, wie dat nog niet doet kan inschatten of en in welke mate dat voor hen zou werken. Ik denk dat dat in deze thread doorgaans heel goed werkt.
Op piekmomenten gaat dat wat minder makkelijk zijn. Als iedereen op dezelfde dag naar het zuiden trekt.. Dan heb je 2u file aan de tunnel en ga je 2u op je laadpaal moeten wachten. Kan je dan incalculeren. Of een dag of 2 later vertrekken en dat wat vermijden.
Maar ik weet zeker ook dat 'op reis gaan' iets minder evident is. Maar persoonlijk laat ik daar mijn auto keuze niet van afhangen. Het is niet dat wij grote reizigers zijn en als je dan al de helft met een vliegtuig doet.. Of het jaar nadien eens een camper huren of whatever. Dat zie ik dan wel. Eens een weekje een rs6 bemachtigen om naar het zuiden te rijden..?
Deze zin vat letterlijk alles samen:
De Tesla voor de BAAS. De gewone man mag hiervoor al heel wat maandlonen sparen.
De wereld is niet eerlijk he. Met bepaalde statuten geboren worden en je leven al bepaald hebben... Of wacht..? #acv