Elektrische wagens

Dat waren al de performance wielen. Er stonden daar op een andere 4 série propere m performance wielen en heb gevraagd om die te voorzien. Maar was niet mogelijk zo op het eerste zicht. Heb de indruk dat nog niet alles geweten is voor de i4. Even gepolst naar een specialere kleur, maar moest hij ook nog voor bellen naar bmw België.

Misschien donderdag wel nog even op terug komen, op die wielen.

Denk wel te bestellen voor de rest. Enkel die harman kardon twijfel ik nog over. 'maar' 400eur extra. Maar moet dat..? Ben geen audiofiel, maar het moet wel in orde zijn.

Die m sportstoelen is ook nog een vraagteken. Dat zijn wel echt kuipstoelen. De gewone sportstoelen zijn ook al best ok. Maar die m's zijn wel zo weer wat extra. Maar nu twijfel ik of dat voor dagdagelijks niet eerder een euvel is. (allemaal serieus uitvergroot natuurlijk, want dat zijn geen wereldproblemen) prijs (goeie 800eur) is geen factor. Want heb dat er zeker voor over. Vraag is, bij gelijke prijs, wat wil ik?

Verder wel vrij overtuigd van alles.
Die H&K zou ik sowieso nemen zonder twijfel. De standaard van BMW is tbh echt triestig, toch op de E en F reeks..weet niet hoe het zit op de G. De H&K is zeker goed maar ook weer niet waauw, dat doen ze bv bij Audi beter met B&O.

Die H&K zou ik sowieso nemen zonder twijfel. De standaard van BMW is tbh echt triestig, toch op de E en F reeks..weet niet hoe het zit op de G. De H&K is zeker goed maar ook weer niet waauw, dat doen ze bv bij Audi beter met B&O.
Ik bevestig dat het op de G’tjes nog altijd pover is :P

"instapper" is ook niet te vergelijken met een kale auto natuurlijk. En er is toch ook weinig concurrentie qua model. i4 is concurrentie voor de Model 3. Taycan en E-tron GT zijn duurder maar ook qua ruimte veel minder.

Die i4, da's ook fifty shades of grey in de configurator

te kiezen uit wit, donkerwit, lichtzwart en zwart

Die i4, da's ook fifty shades of grey in de configurator

te kiezen uit wit, donkerwit, lichtzwart en zwart
Ik heb ook blauw, rood, oranje...
51310687903_c068303400_z.jpg

"instapper" is ook niet te vergelijken met een kale auto natuurlijk. En er is toch ook weinig concurrentie qua model. i4 is concurrentie voor de Model 3. Taycan en E-tron GT zijn duurder maar ook qua ruimte veel minder.

E-tron GT en Taycan zijn absoluut stevige concurrenten voor de Model S. Ruimte-aanbod is iets minder en ik vind ook dat Audi/Porsche daar beter hadden moeten doen, maar nuchter bekeken blijven het comfortabele wagens voor 4 personen en is de koffer wat mij betreft groot genoeg.

Daarnaast is het interieur nog niet eens vergelijkbaar. Daar doet Audi echt heel veel beter en de Porsche is er dan nog een schep bovenop. Taycan heb ik nog niet gereden maar de GT is echt zoveel mooier vanbinnen, beter afgewerkt, geluidsniveau ligt lager, rijdt super comfortabel.

Ik heb het hier nog al gezegd denk ik maar ik de GT zal hard overwogen worden als volgende (heb ook nog wel tijd genoeg :D ) terwijl de Model S niet eens in het plaatje voorkomt.

Daarnaast komt er meer concurrentie he. Eind volgend jaar komt er bvb een A6 e-tron die lager qua prijs zal zitten dan de GT. Als ik me niet vergis komt er een i5 ook dit of volgend jaar. Mercedes EQE zou volgend jaar moeten komen. Etc.

Best even informeren of de H&K wel leverbaar is, bij verschillende modellen blijkbaar zeker tot eind dit jaar al niet meer (chiptekort,...)

Daarnaast komt er meer concurrentie he. Eind volgend jaar komt er bvb een A6 e-tron die lager qua prijs zal zitten dan de GT. Als ik me niet vergis komt er een i5 ook dit of volgend jaar. Mercedes EQE zou volgend jaar moeten komen. Etc.
En dan gaat de strijd dus inderdaad pas echt beginnen. En ik denk ook dat de model s dan slechter zal verkopen dan die modellen dus benieuwd hoe Tesla dit zal aanpakken.

die edrive40 gaat gewoon de leasekar van de eeuw worden.

60K, BMW look&feel en een range van meer dan 500km

Die staat idd met stip op nr 1 op mijn lijst. Enkel als de levertijd een jaar wordt... Dan gaat mijn wagen wel heel ver over de lease gaan natuurlijk (omdat die wss al verlengd gaat worden).

die edrive40 gaat gewoon de leasekar van de eeuw worden.

60K, BMW look&feel en een range van meer dan 500km

Met de craze rond SUV's en crossovers die nog altijd zeer fel doorgaat denk ik dat de drieling ID.4, Enyaq en Q4 ook echt niet mag onderschat worden.
Zelf heb ik absoluut niets met SUV's en ik heb ook al wel eens gedacht aan die i4 m50 ja. Kort wel, ik kan me nog steeds niet over die neus zetten :/

Met de craze rond SUV's en crossovers die nog altijd zeer fel doorgaat denk ik dat de drieling ID.4, Enyaq en Q4 ook echt niet mag onderschat worden.
Zelf heb ik absoluut niets met SUV's en ik heb ook al wel eens gedacht aan die i4 m50 ja. Kort wel, ik kan me nog steeds niet over die neus zetten :/
De neus al in het echt tegen gekomen?
Op foto vond ik deze ook afschuwelijk, maar in garage en op straat al gezien en vind deze nu oprecht mooi.
De neus van de 3 ziet er nu maar raar uit voor mij.

De neus al in het echt tegen gekomen?
Op foto vond ik deze ook afschuwelijk, maar in garage en op straat al gezien en vind deze nu oprecht mooi.
De neus van de 3 ziet er nu maar raar uit voor mij.

Ja, al een paar keer gezien en ik blijf het lastig vinden. Mogelijk helpt het door hem in het zwart of donkerblauw te nemen zodat de neus meer opgaat in de rest van de wagen.

Nu goed, dat is ook maar smaak uiteindelijk. Ben er wel van overtuigd dat die gaat knallen hoor. Dan is mijn mening niet heel relevant en slechts 1 van de vele :)

Terug
Bovenaan