Kwaliteit en service is ondermaats.
Rij nu een 4 tal jaar met een model S, dus dat was bij de 'eerste' (model 3 nog geen sprake van). Kost uiteindelijk wel een pak geld, en dan kunnen ze zich niet -meer- meten met concurrentie imo.
'toen' stoorde me dat niet, je betaalde gewoon voor elektrisch te kunnen rijden en de model S was gewoon de enige wagen die dat kon (nuttig kon). Heb er trouwens graag mee gereden, en nog altijd, daar niet van.
Maar de gekende merken zijn nu ook zo goed als bijgebeend en tesla levert nog steeds minderwaardige afwerking af. Op zijn Amerikaans.
De model 3 kan zich misschien wat beter meten (model S, 100K.. daar heb je al menig andere wagen voor ) maar binnenin is dat nog steeds 1 grote kunststof boel en ik vind dat persoonlijk ook nog steeds een lelijke wagen.
*edit: moest de model S nu ook volledig vernieuwd worden en echt een stevige upgrade krijgen op gebied van kwaliteit zou dat wel een optie zijn. Maar die is er dus niet. Want 'rijden' doen ze echt wel goed hoor, heb ik echt geen klagen van.
*edit2: Heb ook altijd heel graag met mijn bmw(s) gereden. Kleine voorliefde misschien