Ja net zoals snelladen minder goed is. Met dat thuiswerken laad ik mijn batterij zelfs maar op tot 60%.Waarom zou je niet altijd tot 100% laden? is dat slechter voor de batterij?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja net zoals snelladen minder goed is. Met dat thuiswerken laad ik mijn batterij zelfs maar op tot 60%.Waarom zou je niet altijd tot 100% laden? is dat slechter voor de batterij?
ja blijkbaar. (als je daarna langere tijd stilstaat) Mijn auto raadt aan om de batterij te houden tussen de 20-80%. Bij langere ritten mag 100% als je ze direct verbruikt.Waarom zou je niet altijd tot 100% laden? is dat slechter voor de batterij?
Haha lol, ik las een dubbele punt na 'alle basic opties'Toch al eens naar de garage gegaan.
Alle basic opties, M pack, carbon, 20", laser lights, kuipstoelen,... Komt dat op 70k excl en 84 k incl.
Levering mei/juni
Nog eens over slapen, maar denk wel dat ik ga bestellen.

Haha lol, ik las een dubbele punt na 'alle basic opties'
Zal wel een dik bakske zijn. Mijne staat intussen al 3 weken te stinken bij de concessie gvd.
toch wat M opsmuk. Uiteindelijk denk je dan 'op dat bedrag... Dat kan ik niet laten' (en op het einde van de rit is er wel 8000eur bij...). Maarja.. Maakt een wagen toch net wat mooier dan een andere imo. Ik denk dat de i4 wel een topper zou kunnen worden. Ik ga alleen nooit kunnen wennen aan de neus...Neenee, maar 'basic' was die eigenlijk al vrij goed uitgerust. Maar heb wel zin in nog eens wat 'extra' tov die sobere Teslatoch wat M opsmuk. Uiteindelijk denk je dan 'op dat bedrag... Dat kan ik niet laten' (en op het einde van de rit is er wel 8000eur bij...). Maarja.. Maakt een wagen toch net wat mooier dan een andere imo.
Heb zelf ook lang getwijfeld voor een 45e. Zal een top wagen zijn. Vrouwlief heeft het nu meer op volledig elektrisch. En ik ben daar uiteindelijk ook wel fan van.
(wat niet wegneemt dat ik in de ideale wereld nog een dikke Porsche gt3 er bij zou willen)

Goh ik dacht dat met de nieuwe 1-serie ook, maar ik vind het nog steeds zondeIk was daar wel vrij snel over eigenlijk. Begin het zelfs mooi te vinden. Ga maar eens naar de m3 gaan kijken. Ge zult het rap mooi vinden
Zoals altijd bij bmw, eerst denk je 'wtf' en een jaar later vind je het vorige model wel een pak minder. (Ale, ik heb dat toch..)

Vanaf wanneer is die te test rijden?
Dat is de config
Mooi hoor. Toch fijn dat ge tenminste schoon velgen kunt nemen. Iets wat vaak ontbreekt bij de EV's.
Dat is de config
ik denk dat dat eerder met de wetgeving te maken heeft dan met Elon MuskAls je 1 ding goed kan zeggen over elon musk is dat hij die markt toch volledig heeft opengebroken he.
Mooi hoor. Toch fijn dat ge tenminste schoon velgen kunt nemen. Iets wat vaak ontbreekt bij de EV's.

Onder andere. Er zijn nog wel wat zaken die hij goed heeft gedaan hoorAls je 1 ding goed kan zeggen over elon musk is dat hij die markt toch volledig heeft opengebroken he.

Bwa, zonder Tesla reed er nu nog geen enkele EV rond hoor. Je kan veel zeggen over Musk/Tesla, maar ze hebben wel zéker de automotive wereld op zijn kop gezet.ik denk dat dat eerder met de wetgeving te maken heeft dan met Elon Musk
Lekker! Alleen niet zo'n fan van het blauwe stiksel. Iets teveel aanwezig naar mijn goesting.
Dat is de config

ik denk dat dat eerder met de wetgeving te maken heeft dan met Elon Musk
Kan je daar geen velgen uit de m performance catalogus als accessoire nemen? Dan gebruik je die als zomerset. Zo heb ik de 20" forged 669M orbit Grey genomen als accessoire. Had dan om één of andere vage reden geen invloed op de uitstoot.Ja het is niet 100% mijn ding nochtans. Maar blijkbaar doen ze tegenwoordig ook al moeilijk bij aftermarket wielen. Wat garantie betreft op aandrijflijn etc.. Ga die wel zwart laten lakken. Dat mocht wel
Die worden geleverd met 'sport banden' (Michelin pilot ss) en dat scheelt volgens die verkoper wel 50-70km in mindere range. Door de zachte rubber. Zou me wel sterk lijken, maar we zien wel. Heb hem ook gezegd dat die aero k*tvelgen op niks trekken en geen optie waren.
Onder andere. Er zijn nog wel wat zaken die hij goed heeft gedaan hoor![]()
Bij een EV maakt dat al helemaal niet uit he...Kan je daar geen velgen uit de m performance catalogus als accessoire nemen? Dan gebruik je die als zomerset. Zo heb ik de 20" forged 669M orbit Grey genomen als accessoire. Had dan om één of andere vage reden geen invloed op de uitstoot.
Kan je daar geen velgen uit de m performance catalogus als accessoire nemen? Dan gebruik je die als zomerset. Zo heb ik de 20" forged 669M orbit Grey genomen als accessoire. Had dan om één of andere vage reden geen invloed op de uitstoot.