Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En welke batterij heb je ?Ik ga eens luisteren waar ik de bmw gekocht heb. Iedere 400m zakt de teller 1km. Of ik nu 50km/u rij of 100/u
En zoals gezegd rij ik zuinig aan 16.5 gemiddeld
Van wat ik rond mij hoor is dat toch een normale range voor de ix3 (hangt natuurlijk af van de wielen enzo). 350km met een volle batterij hoor ik vaak.90% opgeladen en nu staat er 310km
Je hebt wel gelijk, overal kom ik op 19,2 verbruik maar dat is toch te weinig die maximale radius? Als ik sommige hier hoor, dan is 450km doodnormaal.
Het is zomer trouwens, ik hou mijn hart vast voor de winter. Want dat is toch makkelijk 100km minder.
Overzicht AI na google search :90% opgeladen en nu staat er 310km
Je hebt wel gelijk, overal kom ik op 19,2 verbruik maar dat is toch te weinig die maximale radius? Als ik sommige hier hoor, dan is 450km doodnormaal.
Het is zomer trouwens, ik hou mijn hart vast voor de winter. Want dat is toch makkelijk 100km minder.
Ik mag hier op het werk aangezien ik promotie heb gemaakt een nieuwe wagen bestellen binnenkort.
De droom zou zijn voor de Audi A6 of de bmw I5 tourer, maar volgens mij gaan die beide nog net buiten budget vallen.
nu staat er in de pool ook nog wel een full option bmw i4.
Heb een aantal jaar geleden een testrit met die bmw i4 gedaan en die uiteindelijk niet besteld omdat toen de levertermijn op 2 jaar werd geschat en heb toen in de plaats daarvan een Tesla Model y genomen.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd moest de A6 of de i5 buiten budget vallen, zou ik wel eens gewoon voor de full opt i4 durven gaan.
Heb daar wel nog een paar vragen bij, hopelijk heeft iemand op het forum hier daar de ervaring mee / antwoorden op;
- Kan je voor thuis te laden via de app 't amperage limiteren zodat ie maar op 3-4 kw zal laden ipv de volle 11kw te trekken uit de laadpaal?
- We verwachten over een paar weken ons eerste kindje, en volgens wat ik zie (hier in dit filmpje) lijkt het ook wel te doen qua babystoel & stroller. iemand hier bedenkingen over of dat echt af te raden is? of eerder wel te doen is.

Op de tweede vraag kan ik niet antwoorden, hopen op een andere forum user met relevante ervaring op dat vlak
90% opgeladen en nu staat er 310km
Hoe lang moet je nog rijden met die i4 dan? Als je daar nog bijna 4j mee moet doen, ga je het wel serieus beklagen denk ik.Ik mag hier op het werk aangezien ik promotie heb gemaakt een nieuwe wagen bestellen binnenkort.
De droom zou zijn voor de Audi A6 of de bmw I5 tourer, maar volgens mij gaan die beide nog net buiten budget vallen.
nu staat er in de pool ook nog wel een full option bmw i4.
Heb een aantal jaar geleden een testrit met die bmw i4 gedaan en die uiteindelijk niet besteld omdat toen de levertermijn op 2 jaar werd geschat en heb toen in de plaats daarvan een Tesla Model y genomen.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd moest de A6 of de i5 buiten budget vallen, zou ik wel eens gewoon voor de full opt i4 durven gaan.
Heb daar wel nog een paar vragen bij, hopelijk heeft iemand op het forum hier daar de ervaring mee / antwoorden op;
- Kan je voor thuis te laden via de app 't amperage limiteren zodat ie maar op 3-4 kw zal laden ipv de volle 11kw te trekken uit de laadpaal?
- We verwachten over een paar weken ons eerste kindje, en volgens wat ik zie (hier in dit filmpje) lijkt het ook wel te doen qua babystoel & stroller. iemand hier bedenkingen over of dat echt af te raden is? of eerder wel te doen is.
) zat 's avonds nog op 4% batterij ondanks een ganse tijd aan de laadpaal gehangen te hebben. Nog 2 andere laadpalen geprobeerd en zelfde probleem. Voorgesteld om naar de dichtstbijzijnde DC laadpaal te rijden en daar ging het gelukkig nog wel.Die lease loopt tot October 2026, dus iets meer dan een jaartje, pakt met verlengingen en vertragingen enzo bij anderhalf jaar.Hoe lang moet je nog rijden met die i4 dan? Als je daar nog bijna 4j mee moet doen, ga je het wel serieus beklagen denk ik.
Ik ben gaan kijken naar de i4 omdat ik die auto echt wel mooi vind, maar met 2 hele kleine kindjes had ik na een minuut al besloten dat die het niet ging worden.
Maar sommige mensen kunnen wel om met de beperkte ruimte, dus ja misschien werkt het wel voor jou.
Een kennis van mij had hetzelfde probleem met zijn e208. Was niet eens onder garantie…Een van mijn jonge collega's zijn e208 (particulier als occasie gekocht, wij hebben niet de luxe van salariswagens te krijgen) zat 's avonds nog op 4% batterij ondanks een ganse tijd aan de laadpaal gehangen te hebben. Nog 2 andere laadpalen geprobeerd en zelfde probleem. Voorgesteld om naar de dichtstbijzijnde DC laadpaal te rijden en daar ging het gelukkig nog wel.
Gevalletje van kapotte boordlader. Stellantis rommel.
'Wereldwijd' (lees: Europees) gekend probleem, fabricagefout. Zou wel onder garantie vervangen moeten worden., zijn op YT van o.a. het Nederlandse consumentenprogramma Radar video's over te vinden.Een kennis van mij had hetzelfde probleem met zijn e208. Was niet eens onder garantie…
Hij heeft dat 2 jaar geleden voorgehad nog voor het bekend werd als fabricage fout. Hij moest 50% zelf betalen, maar das nog steeds 1500euro…'Wereldwijd' (lees: Europees) gekend probleem, fabricagefout. Zou wel onder garantie vervangen moeten worden., zijn op YT van o.a. het Nederlandse consumentenprogramma Radar video's over te vinden.
Met mij zou 't geen waar zijn, aangetekend ingebrekestellen en advocaat erop. Gvd Stellantis.
Ik ben een paar weken geleden op reis gegaan, voornamelijk snelwegen, en ik had een avg van +/- 20kWu/100km. Dat is dus 100% - 0% = 370km.
) al probeerden te duiden gewoon het gevolg van heel trage laatste kilometers. Als het 18 graden is buiten, windstil, en ik rijd 50km/u gemiddeld over de laatste 50km (kleine afstanden, boodschappen, zonder verwarmen/koelen van de cabine) en dan steek ik hem in de lader kan daar al snel +450km range staan.Ik probeer hier al pagina's te vertellen dat wanneer ik 50km/u rij over de laatste 50km, dat mijn range dan amper iets meer is dan 300km op 90% ladenSoms staat er bij mij inderdaad +500km op de app, maar dat is gewoon het gevolg van heel trage laatste kilometers. Als het 18 graden is buiten, windstil, en ik rijd 50km/u gemiddeld over de laatste 50km (kleine afstanden, boodschappen, zonder verwarmen/koelen van de cabine) en dan steek ik hem in de lader kan daar al snel +450km range staan.
Ik probeer hier al pagina's te vertellen dat wanneer ik 50km/u rij over de laatste 50km, dat mijn range dan amper iets meer is dan 300km op 90% laden