Kun je die teller resetten? Mijn slechte resultaten van de winter zitten nog in mijn gemiddeldeBMW IX3 zit op 18.3 na 30.000km bij mij
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je die teller resetten? Mijn slechte resultaten van de winter zitten nog in mijn gemiddeldeBMW IX3 zit op 18.3 na 30.000km bij mij
ja, in idrive heb je verschillende tellers (vanaf laden, vanaf reset, vanaf fabriek,...)Kun je die teller resetten? Mijn slechte resultaten van de winter zitten nog in mijn gemiddelde
Volgens mij is er nog steeds geen update. Dit ging al zo zijn op 1 januari 2025, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd. Al zou ik er wel van uit gaan dat de nieuwe doelstelling 2026 zou zijn...Klopt het dat de vrijstelling voor BIV & wegenbelasting voor de EV ‘s vanaf 2026 verdwijnt?
Ik verwacht me alvast wel aan zoiets, is het dan voor enkel nieuw (her)ingeschreven wagens vanaf 2026 of ook op de reeds actieve vloot?Volgens mij is er nog steeds geen update. Dit ging al zo zijn op 1 januari 2025, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd. Al zou ik er wel van uit gaan dat de nieuwe doelstelling 2026 zou zijn...
Ik denk enkel op nieuwe (her)inschrijvingen, maar met onze overheid weet je het nooit zeker...Ik verwacht me alvast wel aan zoiets, is het dan voor enkel nieuw (her)ingeschreven wagens vanaf 2026 of ook op de reeds actieve vloot?
Het Regeerakkoord vermeldt ook nog: “We respecteren de keuzes die de burger al heeft gemaakt en zullen alleen nieuwe inschrijvingen van nulemissievoertuigen onderwerpen aan verkeersfiscaliteit.”
Alleen is dat er nog niet, hopelijk lopen ze wat vertraging op zodat ik nog een laatste keer een EV kan bestellen voor de wijzigingen.
)
Dat is ETS2. Het emmissierechten systeem wat nu al in voege is voor bedrijven die uitstoten verder doorgetrokken naar de consument onder het mom "de vervuiler betaalt".Dacht op de radio gehoord te hebben dat ze vanaf 2027 de brandstof extra Europees gingen belasten …en het zou vrij veel kunnen worden .![]()
Yep , heb juist het topic gevonden maar toch bedankt voor de uitleg .Dat is ETS2. Het emmissierechten systeem wat nu al in voege is voor bedrijven die uitstoten verder doorgetrokken naar de consument onder het mom "de vervuiler betaalt".

.
. 19kwh gemiddelde verbruik met een goed gevulde wagen.Heb wel de indruk dat van thuis naar Italië alleen maar naar beneden rijden is. 19kwh gemiddelde verbruik met een goed gevulde wagen.
.Gewoon wat uit zijn nek aan het lullen. Zoek maar eens op Reddit. Zeer betrouwbare wagen en aan 2dehands prijzen erg interessant.Verklaar u nader?
Heb wel de indruk dat van thuis naar Italië alleen maar naar beneden rijden is. 19kwh gemiddelde verbruik met een goed gevulde wagen.
Zou pertang straf zijn, 't is nu niet dat we hier in België zo hoog zittenDus je hebt u aan iets te verwachten op de weg terug.