Die app moet je niet geloven, van zodra je begint te rijden is er 50km weg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het. Het is voor mijn OCD. In elk geval doet dat warmere weer wel wonderen voor de range.Die app moet je niet geloven, van zodra je begint te rijden is er 50km weg.
Echt heWtf is dat. Ik dacht dat lelijker als een EQB niet kon.
Ik hoopte op een mooie iX3 maar nee, dit wordt het niet.Wtf is dat. Ik dacht dat lelijker als een EQB niet kon.
Echt heIk hoopte op een mooie iX3 maar nee, dit wordt het niet.
Ik zie gebeuren dat ik gewoon opnieuw de Model 3 bestel, eens in een andere kleur voor de verandering… ik laat daarmee wel wat budget op tafel liggen maar ik rij daar echt graag mee.
Er is hoopIs nog maar een artist impression, die foto.

Euh neen…Er is hoop![]()
Ik kan 22kW laden en mijn ervaring is dat 22kW laadpunten een leugen zijn.De elektrische Mercedes G-klasse heeft een batterij van 124kWh (116 netto) en toch altijd maar een on-board lader van 11 kW. Beetje armtierig voor een auto van 150-200k om daarop te besparen.

Vermoedelijk went dat weeral.Als bmw dealer moet dit toch ook echt lastig zijn. Waar de vorige generatie nog supermooie auto’s waren, krijg je nu zo’n dingen in je showroom.
Valt niet meer op? Vele design changes wennen maar die van de 4 reeks voor mij niet.Vermoedelijk went dat weeral.
Als je ziet hoe men deed bij de nieuwe "nier" van de 4 serie, nu valt het zelfs niet meer op...
Persoonlijk: als je sneller dan 11kW wilt laden, beter naar DC laders kijken dan. 11kW AC vind ik een mooi compromis. want hoe hoger het vermogen, hoe meer warmte in de wagen. dat is veel minder bij DC laders.De elektrische Mercedes G-klasse heeft een batterij van 124kWh (116 netto) en toch altijd maar een on-board lader van 11 kW. Beetje armtierig voor een auto van 150-200k om daarop te besparen.
Omg, m'n ID Buzz Cargo is niks meer waard, dit is een bommetje...Kia gaat ook voor een busje .![]()
Voor de gewone wagens ben ik akkoord, maar dit gaat om een wagen die héél veel kost en een gigantische batterij heeft. Dat publiek heeft wel de centen om een 22 kW in hun villa te installeren.Persoonlijk: als je sneller dan 11kW wilt laden, beter naar DC laders kijken dan. 11kW AC vind ik een mooi compromis. want hoe hoger het vermogen, hoe meer warmte in de wagen. dat is veel minder bij DC laders.
Gewoon een DC laadpaal thuis laten installeren als budget toch niet uitmaakt. Die zijn er ook in 22 kW - 50 kW variant te vinden.Voor de gewone wagens ben ik akkoord, maar dit gaat om een wagen die héél veel kost en een gigantische batterij heeft. Dat publiek heeft wel de centen om een 22 kW in hun villa te installeren.
Omg, m'n ID Buzz Cargo is niks meer waard, dit is een bommetje...
Voor de gewone wagens ben ik akkoord, maar dit gaat om een wagen die héél veel kost en een gigantische batterij heeft. Dat publiek heeft wel de centen om een 22 kW in hun villa te installeren.
Die Kia PV5 vind ik wel heel cool. Als ze die ook nog eens een nette prijs geven, is het over en uit voor de VW ID Buzz
Als ze dan toch geld genoeg hebben, kunnen ze beter gewoon een kleine DC lader installeren thuis: bv: VoorbeeldjeVoor de gewone wagens ben ik akkoord, maar dit gaat om een wagen die héél veel kost en een gigantische batterij heeft. Dat publiek heeft wel de centen om een 22 kW in hun villa te installeren.
Die Kia PV5 vind ik wel heel cool. Als ze die ook nog eens een nette prijs geven, is het over en uit voor de VW ID Buzz
In praktijk wellcht zeer gelijkaardig hoor. Ik haal zeker niet de aangegeven WLTP ranage met de Buzz.
Minder range dan de ID Buzz, dan zal het nog te zien zijn aan welke prijs ze die verkopen.