Elektrische wagens

Ik ben zonet terug van de BMW garage omdat de laadklep niet meer open wou en tijdens het wachten mocht de verkoper al melden dat de nieuwe iX3 in september gepresenteerd gaat worden met de eerste leveringen in januari. De nieuwe i3 is voor kort nadien normaal (maart dacht ik). Geen idee of dit al gekend was, maar dus bij deze :)

Wat een gedrocht:
Ik zie waar ze hun inspiratie halen:

s-president-donald-trump-speaks-during-cabinet-440nw-10045253q.jpg

De nieuwe i3 is voor kort nadien normaal (maart dacht ik).

Is de nieuwe i3 een vervolg op dat oud i3 model, of de elektrische versie van de ICE 3 reeks?
Onze iX3 is ondertussen 3.5 jaar oud dus over een jaar/anderhalf jaar moet er iets nieuws op de oprit staan. Ik hoop dat een i3 break tot de opties zal behoren. i5 break zal sowieso buiten leasebudget van mijn vrouw liggen.

Is de nieuwe i3 een vervolg op dat oud i3 model, of de elektrische versie van de ICE 3 reeks?
Onze iX3 is ondertussen 3.5 jaar oud dus over een jaar/anderhalf jaar moet er iets nieuws op de oprit staan. Ik hoop dat een i3 break tot de opties zal behoren. i5 break zal sowieso buiten leasebudget van mijn vrouw liggen.
Elektrische 3 reeks

Ik ben zonet terug van de BMW garage omdat de laadklep niet meer open wou en tijdens het wachten mocht de verkoper al melden dat de nieuwe iX3 in september gepresenteerd gaat worden met de eerste leveringen in januari. De nieuwe i3 is voor kort nadien normaal (maart dacht ik). Geen idee of dit al gekend was, maar dus bij deze :)
Wordt de “i3” in maart voorgesteld of geleverd?

Ben wel benieuwd naar de “I3”. Ben er speciaal op aan het wachten om te leasen.

Had al wel gelezen dat de break versie een jaar later dan de sedan wordt voorgesteld.

Mijn verwachtingen zijn hooggespannen voor de productie versie van de Neue Klasse sedan (of break?).
De SUV vond ik niet mooi. Sedan wel, maar afwachten wat er van overblijft in productie trim.

Had al wel gelezen dat de break versie een jaar later dan de sedan wordt voorgesteld.

Dat zal dan te laat zijn voor ons. I4 is ook een optie, al had ik liever terug een break gehad. Andere merken kunnen natuurlijk ook maar mijn vrouw is nogal BMW-fan. Tis iets genetisch in die familie.

Smart #5: eindelijk eens een praktisch doos -concept (véél ruimte waaronder 630l koffer voor een wagen die 4m71 lang is) , benieuwd naar real life verbruik van zo een blokkendoos.

Ben ik in alle eerlijkheid benieuwd naar, lijkt interessant te zijn binnen mijn budget.

Terug
Bovenaan