Veel discussie is daar niet over hoor, die zijn gewoon lelijk.(en ja, de velgen zijn minsten "voer voor discussie")

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel discussie is daar niet over hoor, die zijn gewoon lelijk.(en ja, de velgen zijn minsten "voer voor discussie")

Akkoord dat ze lelijk zijn. Maar als je vergelijkt met wat er bij sommige andere merken op zit, vind ik het nog wel relatief meevallenVeel discussie is daar niet over hoor, die zijn gewoon lelijk.![]()

Da's volgens mij gewoon een tactiek van de Duitse premium merken om een velgenset van €1500 te kunnen verkopen. Ik geef normaal niet zo heel veel om velgen, als ze maar niet te lelijk zijn. Als ik naar mijn eigen geschiedenis kijk heb ik op mijn 3 Audi's allemaal een andere velgenset genomen, en op mijn niet Audi's gewoon de standaardvelg.Akkoord dat ze lelijk zijn. Maar als je vergelijkt met wat er bij sommige andere merken op zit, vind ik het nog wel relatief meevallen
looking at you Porsche

Ge zou dat denken, alleen heeft een iX3 speciale velgen nodig (door het gewicht) waardoor je héél weinig keuze hebt. Ze bieden binnen BMW zelfs geen andere velgen aan he.Da's volgens mij gewoon een tactiek van de Duitse premium merken om een velgenset van €1500 te kunnen verkopen. Ik geef normaal niet zo heel veel om velgen, als ze maar niet te lelijk zijn. Als ik naar mijn eigen geschiedenis kijk heb ik op mijn 3 Audi's allemaal een andere velgenset genomen, en op mijn niet Audi's gewoon de standaardvelg.
Kijk bijvoorbeeld naar de velg die destijds standaard op de A6 zat die ik toen bestelde:
![]()
Da's toch gewoon een zo lelijk mogelijke velg ontwerpen, die er nog uitziet als ne goeikope wieldop, zodat zoveel mogelijk mensen toch maar een andere velg nemen. Ik heb zelfs redelijk wat moeite moeten doen om ne foto te vinden omdat diegenen met die velg waarschijnlijk te beschaamd zijn om ne foto van hunne auto te trekken.
Ge hebt uiteraard mensen die dat wel mooi vinden, of mensen wie dat gewoon niet kan schelen, en daar is uiteraard niks mis mee. Net zoals er niks mis is om de iX3 met bovenstaande velgen te bestellen.
Heb binnenkort dezelfde keuze. Feit is wel dat ik geen beroep heb waarbij ik echt veel op baan ben. Los van hoeveel je zelf verdient, vind ik 60 netto per maand (x 12 x 5) = 3600 euro voor een wat betere auto toch wat veel zonder dat ik daar nood aan heb.Ix1 of ix3? Leasecontract op het werk loopt ten einde. Met dezelfde spec is het een 60€ netto verschil…
Heb vooral ook plaats nodig maar heb de indruk dat dit vrij gelijk is?
Mijne wordt deze week geleverd: https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/7620fe3I beg to differdie blauwe accenten heb ik nooit gesnapt maar die details slagen er wel in om daar echt een mottige kar van te maken.
Bekijk bijlage 30158
Vraag mij echt af wat daar mooi aan is. Voor 10k moet ik deze nog niet hebben.

Enkel in volledig zwart vind ik die wel iets hebben, en dan gewoon omdat het zo'n kolos is

Voor 10k koop ik er 5 en ik zie het zelfs niet graag.Vraag mij echt af wat daar mooi aan is. Voor 10k moet ik deze nog niet hebben.
zeker een verschil!Mijne wordt deze week geleverd: https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/7620fe3
Pre-LCI tov LCI is toch wel een verschil vind ik.
Enkel in volledig zwart vind ik die wel iets hebben, en dan gewoon omdat het zo'n kolos is![]()

Hoe krijg je zo een link? Mijn i5 wordt ook geleverd deze maand maar kan die beelden enkel in de app zien.Mijne wordt deze week geleverd: https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/7620fe3
Pre-LCI tov LCI is toch wel een verschil vind ik.
Was een link in de PDF van de offerteHoe krijg je zo een link? Mijn i5 wordt ook geleverd deze maand maar kan die beelden enkel in de app zien.
Dat zijn geen Chinese fabrikanten héEuropese Commissie verhoogt importtarieven voor Chinese elektrische wagens tot 38 procent
Benieuwd wat ze met Tesla, BMW en Polestar gaan doen op vlak van tarieven. Die produceren allemaal in China.
Dat zijn Europese fabrikanten met een productiefaciliteit in China.Jama ja, 'chinees zijn' is toch relatief.Dat zijn geen Chinese fabrikanten héDat zijn Europese fabrikanten met een productiefaciliteit in China.
Dus zo eenvoudig is het nietFollowing a substantiated request, one BEV producer in China – Tesla – may receive an individually calculated duty rate at the definitive stage.