Michel Drets
Well-known member
In stand D of B?Wat ik fantastisch vind aan die id4 is dat die mee anticipeert op het verkeer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In stand D of B?Wat ik fantastisch vind aan die id4 is dat die mee anticipeert op het verkeer.
Zal wel meevallen, er zijn nog merken die dat hebben.Ik denk wel levensgevaarlijk als ik ooit in een andere auto stap![]()
Zolang er een melding is die duidelijk zichtbaar is dat die dat niet meer doet als er iets defect is. Heb je gelijk, anders heb ik dat liever niet hoor.Ik denk wel levensgevaarlijk als ik ooit in een andere auto stap![]()
Stand D.In stand D of B?
Ik vermoed dat er bij gewone cc wel een paar van die veiligheidssnufjes uitgezet worden. Althans toch deze die collision warning. En dan lijkt het me wel volledig terecht dat de verzekering dit controleert. Want je krijgt namelijk korting daardoor.Ik spreek me dan ook niet uit of het een goede zaak is of niet natuurlijk dat men dat gaat doen maar je kan niet verwachten dat men langs de ene kant veiligheidssystemen kan gebruiken om korting op de verzekering te krijgen en dan langs de andere kant die zaken hun werking gaan teniet doen.
Dat doet mijn VW ook, maar ik ben daar toch geen fan van eigenlijk. Het is namelijk niet erg voorspelbaar, je weet niet wanneer hij gaat remmen en wanneer niet.Wat ik fantastisch vind aan die id4 is dat die mee anticipeert op het verkeer.
Gas los en geen obstakel: blijft gewoon coasten
Gas los en traag rijdende auto voor je: remt regeneratief
Gas los en wijzigende verkeerssituatie (snelheid beperking, bocht, rond punt etc) : remt regeneratief.
Wat ik fantastisch vind aan die id4 is dat die mee anticipeert op het verkeer.
Gas los en wijzigende verkeerssituatie (snelheid beperking, bocht, rond punt etc) : remt regeneratief.
Bovenstaande is zonder de acc op te zetten. Tis een acc light.
Ik denk wel levensgevaarlijk als ik ooit in een andere auto stap![]()

Ik heb mijn 2023 wagen (non elektrisch) nu een half jaar ingereden en ik kan me daar serieus aan ergeren. Mijn stuur dat trilt of tegenstuurt als ik een witte lijn kruis. Paar keer melding gekregen met "REM" of dat em dan echt een noodstop doet omdat iemand voor me afslaat.
Waarop is jouw keuze uiteindelijk gevallen qua laadpas?Zie de bomen door het bos niet meer, wat is de betere laadpas voor een elektrische wagen op de eigen vennootschap om thuis te laden inzake verbruik bijhouden? Laadpaal hebben we reeds.
Shell recharge, was op zich het meest logische gezien onze laadpaal ook van Shell is en de laadpas dan gratis is. Voor publieke laadpalen wordt het de Maes hybride kaart.Waarop is jouw keuze uiteindelijk gevallen qua laadpas?
(gaat over America maar mogelijks ook van toepassing voor de EU wetgeving?)Is me wel opgevallen onlangs in een rijdende file toen ik achter een ID3 reed dat die zijn remlichten niet aangingen bij het aanzienlijk vertragen. Rotvervelend om daar achter te moeten hangen de hele tijd.
Je kan even snel vertragen door op de motor te remmen met een wagen met brandstofmotor. En dan gaan de remlichten ook niet aan.(gaat over America maar mogelijks ook van toepassing voor de EU wetgeving?)