ilgonwe
Well-known member
"Ik zocht een wagen waar ik eindelijk mijn champagne in kan plaatsen"
Mooie toegift van de dealer.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Ik zocht een wagen waar ik eindelijk mijn champagne in kan plaatsen"
Mooie toegift van de dealer."Ik zocht een wagen waar ik eindelijk mijn champagne in kan plaatsen"Mooie toegift van de dealer.
Ach daar zijn we weer.Ja de achterbank gaat sowieso giga zijn maar de koffer!
wij belgen hebben graag koffers
500 liter is niet zo heel veel als je gerief voor 2 kinderen moet meepakken op congé imo![]()
Hey, goed, je hebt je wagen in een kleur gekozen. Zoveel leuker dan al dat wit/grijs/zwartja mammie
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 kleine kindjes onder de 2j, die auto zou nochtans perfect zijn. Zeker groot genoeg met 500l.Ja de achterbank gaat sowieso giga zijn maar de koffer!
500 liter is niet zo heel veel als je gerief voor 2 kinderen moet meepakken op congé imo![]()
Is het wss ook. Hij woont in dezelfde gemeente als mij (en zwarten?).Precies in aalst

Goed dat je volgehouden hebt. Ziet er imo beter uit dan de zoveelste witte Tesla model y.ja mammie
![]()
![]()
![]()
Is het wss ook. Hij woont in dezelfde gemeente als mij (en zwarten?).
Daarom ook dat ik mijn pas aanbied. Hij woont relatief dichtbij. Het is niet alsof ik iets heb voor Tomski![]()

Ja de achterbank gaat sowieso giga zijn maar de koffer!
Hmm, kan je dat niet instellen ergens? Dat was bij mijn BMW eerst ook zo. Ergens onder deur instellingen?Al een eerste ergerniske. Hij gaat automatisch open maar ge moet hem manueel toedoen.
En dienen app maar van zijn oren maken: "GE HEBT UWEN OTTO NI AFGESLOTEN FOORAAP!"
Gelukkig kan ik hem nog sluiten met de app.
Toch wel een gemis als je dat gewoon bent.

Je kan zelfs perfect laten weergeven welke component hoeveel km range verbruikt.Bij mijn iX3 zie ik dat ook meteen veranderen hoor. Hoewel warmer niet per de minder range is, in de zomer werkt dat omgekeerd![]()
Bij mijn iX3 zie ik dat ook meteen veranderen hoor. Hoewel warmer niet per de minder range is, in de zomer werkt dat omgekeerd![]()

Nee, de ventilatorsnelheid lijkt het effect te bepalen. Geen idee waarom...Nog niet eens opgemerkt in de i4. Zal er volgende keer eens op letten of ze dat niet uit idrive 8 gehaald hebben.
Als ik het zo bedenk: ik wijzig de temperatuur ook bijna nooit. Zou dat er iets mee te maken hebben?![]()