Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geen paniek, boot kan nog zinken of afbranden!

Ik wil u mood niet naar beneden halen, maar bij men ev6 was het:Net nieuws gekregen van de garage dat mijn auto op de boot zit. Eind deze maand/ begin feb zou ie geleverd kunnen worden.
Ik wil u mood niet naar beneden halen, maar bij men ev6 was het:
1maand op de boot (die kan je trouwens tracken)
3 weken op de kade in antwerpen
2 weken bij de dealer
We gaan nog testritten gaan doen, maar het komt neer op de polestar 2 longrange met achterwielaandrijving, model 3 long range of de XC40 extended range.Of wat?Mijn vrouw mag hier binnenkort een nieuwe wagen kiezen maar moet op 2 weken beslissen van haar werkWe gaan nog testritten gaan doen, maar het komt neer op de polestar 2 longrange met achterwielaandrijving, model 3 long range of de XC40 extended range.
Dingen waar we op moeten letten of rekening mee moeten houden in onze keuze? Qua opties ligt alles vast (en is het redelijk vergelijkbaar), dus daar kunnen we niet in kiezen. Ik heb een Q4, al zijn haar opties qua bereik/laadsnelheid precies wel een pak beter.
Ik had zogezegd een maand tijd om te bestellen, het zijn er uiteindelijk 7 geworden...Ze doen blijkbaar batchbestellingen en ze moet daarbij aansluiten, anders is het wachten tot de volgende ronde (in de zomer), vandaar de korte tijd om te kiezen.Of wat?![]()
Allemaal deftige wagens. Probeer ze zeker allemaal test te rijden en kies op basis van het gevoel daar bij.Mijn vrouw mag hier binnenkort een nieuwe wagen kiezen maar moet op 2 weken beslissen van haar werkWe gaan nog testritten gaan doen, maar het komt neer op de polestar 2 longrange met achterwielaandrijving, model 3 long range of de XC40 extended range.
Dingen waar we op moeten letten of rekening mee moeten houden in onze keuze? Qua opties ligt alles vast (en is het redelijk vergelijkbaar), dus daar kunnen we niet in kiezen. Ik heb een Q4, al zijn haar opties qua bereik/laadsnelheid precies wel een pak beter.
Hmm, vreemd systeem maar makes sense met die opties die allemaal vast liggen. Is waarschijnlijk ook een goeie manier om nog wat extra korting te proberen loskrijgen bij de lease maatschappijen.Ze doen blijkbaar batchbestellingen en ze moet daarbij aansluiten, anders is het wachten tot de volgende ronde (in de zomer), vandaar de korte tijd om te kiezen.
Mijn vrouw mag hier binnenkort een nieuwe wagen kiezen maar moet op 2 weken beslissen van haar werkWe gaan nog testritten gaan doen, maar het komt neer op de polestar 2 longrange met achterwielaandrijving, model 3 long range of de XC40 extended range.
Heb je al met de model 3 Highland gereden? Ik heb er zelf nog niet mee gereden, maar de ophanging zou nu comfortabel moeten zijn.Wat de Polestar betreft zou ik zeggen, vooral kijken of je die niet te klein vindt van koffer en te krap (o.a. door de hoge armsteunen in de voorste deuren en die omhoog lopende middentunnel). De grootste klachten die ik hoor, hebben betrekking op de software die niet altijd werkt - idem voor de XC40 maar dat is niet echt iets dat je tijdens een testrit echt kan ervaren.
Model 3: afhankelijk van wie je vraagt, kan de vering nogal hard uitvallen. Wel een heel ander gevoel binnenin dan de Polestar of de XC40, voelt spartaanser maar tegelijk ruimer aan.
Ook de Polestar (pre-facelift) vond ik niet altijd even comfortabel bij oneffen wegdek, dus ik zou zeggen: vooral zo'n stukje weg uitkiezen om dat te ervaren, best met alle 3 de modellen om te vergelijken.
XC40: afhankelijk van waarvoor je de koffer gebruikt, kan zo'n SUV model (kortere maar hogere koffer) meer of minder praktisch zijn.
Zelf met alle 3 wel maar beperkte ervaring: testrit of eens mee meegereden, meer niet...
Heb je al met de model 3 Highland gereden? Ik heb er zelf nog niet mee gereden, maar de ophanging zou nu comfortabel moeten zijn.
De Polestar zijn koffer valt idd kleiner uit als verwacht. Maar je kan wel de hoedeplank wegnemen en bij de Model 3 kan je dat dan weer niet. Voor op vakantie te gaan kan er een hoop gerief in de model 3, maar om grote dozen naar het container te park te doen, lukt dat niet.
De VW zit qua ruimte wel in een totaal andere klasse dan de xc40. Dus ik denk niet dat je de xc40 nog gaat overwegen eenmaal je beiden bekeken hebtOp mijn werk schakelen we nu ook over op EV. Bij de wagens waaruit ik kan kiezen zijn er eigenlijk twee opties die voor mij het meest geschikt lijken: VW ID.4 of Volvo XC40 short range. Mensen met ervaring die mij wat kunnen assisteren in keuze? Naast rijcomfort, is voor mij het belangrijkste, voldoende ruimte/comfort op de achterbank voor mijn kroost (twee kleuters van 3&5 jaar).
.Tesla model Y, Skoda Enyaq, VW ID.4Voor de ervaringsdeskundigen:
3 kinderen achteraan
Koffer die ook dient om hond te vervoeren
Switch naar elektrisch
Budget 50.000 euro via werk, welke auto’s komen er het beste uit? Nu skoda break diesel met meer dan voldoende ruimte…
Beiden staan hier op de oprit.Op mijn werk schakelen we nu ook over op EV. Bij de wagens waaruit ik kan kiezen zijn er eigenlijk twee opties die voor mij het meest geschikt lijken: VW ID.4 of Volvo XC40 short range. Mensen met ervaring die mij wat kunnen assisteren in keuze? Naast rijcomfort, is voor mij het belangrijkste, voldoende ruimte/comfort op de achterbank voor mijn kroost (twee kleuters van 3&5 jaar).
Vooral die eerste 2 met 3 kinderen en een hond. Toch als maximale ruimt en koffer een vereiste is.Tesla model Y, Skoda Enyaq, VW ID.4