Auto Elektrische wagens

:love:

dscf0484-547x410.jpg


ofwel ne rooie..

Kia-EV6-walkaround-featured-scaled.jpeg
Haha ik heb zelf half jaar geleden met bijna de zelfde vraag gezeten.

Kheb de witte gepakt


Vriend van me heeft de earth versie in het rood, en een andere wacht op zijn earth versie in het blauw.


Liefst had ik de moonscape mat grey gehad, maar blijkbaar een ramp om te onderhouden...

Ook flauw dat de goedkopere versies meer kleur mogelijkheden hebben...
 
:love:

dscf0484-547x410.jpg


ofwel ne rooie..

Kia-EV6-walkaround-featured-scaled.jpeg
Ik zou direct de rode kiezen.
Waarom de keuze voor de AWD?
Persoonlijk zou ik de RWD kiezen denk ik.
tussen die 2 zou ik de rode pakken, maar als ik in't echt een witte zie vind ik dat om de 1 of andere reden toch ook heel knap - terwjil ik dat bij de meeste auto's niet zou hebben..
Wit ziet er inderdaad ook goed uit. Het blauw trouwens ook.
Ik heb al verschillende kleuren zien rijden, maar een rode ben ik nog niet tegen gekomen
 
Ik zou direct de rode kiezen.
Waarom de keuze voor de AWD?
Persoonlijk zou ik de RWD kiezen denk ik.

Wit ziet er inderdaad ook goed uit. Het blauw trouwens ook.
Ik heb al verschillende kleuren zien rijden, maar een rode ben ik nog niet tegen gekomen

Voor die paar duizend euro meer was het een no brainer. Als ik 65k+ ga uitgeven wil ik wel prestaties die erbij horen, de rwd is me wat "te traag" met zijn 7,3 sec naar 100.
Heb nog even getwijfeld aan de GT, was nog 3k opleggen maar ga die 0-100 in 3,5 sec mss es een paar keer doen en daarvoor heb ik dan meer dan 100km range ingeleverd. 5,2 sec naar 100 in de AWD will do fine!

Zetels in de GT zouden ook minder comfortabel zijn dan in de GT-Line.
 
Laatst bewerkt:
Haha ik heb zelf half jaar geleden met bijna de zelfde vraag gezeten.

Kheb de witte gepakt


Vriend van me heeft de earth versie in het rood, en een andere wacht op zijn earth versie in het blauw.


Liefst had ik de moonscape mat grey gehad, maar blijkbaar een ramp om te onderhouden...

Ook flauw dat de goedkopere versies meer kleur mogelijkheden hebben...

Geen goedkopere versies meer te krijgen. Gt line of gt enkel nog te bestellen.
 
Enkel als het donker is zie je een klein beetje. Zou ook gewoon uiteinde van de pinker kunnen zijn.
Bij VW had je in de lijst een vlak dat mee oplichte. Vond dat wel handig aangezien je een pinker niet meer hoort zoals vroeger.
Idd ik vind dat ook vervelend bij mijn bmw. Je ziet aan de spiegel niet dat de pinker opstaat, bij de golf zie je dat wel.

Als ze die pinker gewoon 1cm langer hadden laten meegaan met de bocht van de zijspiegels was dat prima geweest.
 
Idd ik vind dat ook vervelend bij mijn bmw. Je ziet aan de spiegel niet dat de pinker opstaat, bij de golf zie je dat wel.

Als ze die pinker gewoon 1cm langer hadden laten meegaan met de bocht van de zijspiegels was dat prima geweest.
Wie gebruikt er nu ook pinkers op een BMW :sarcastic:
 
Ik vind dat zelfs net positief dat ik dat niet zie. Dat is anders toch een irritant geflikker in uw ooghoek?
 
Is maar wat je gewend bent zeker? Bij de golf zie ik net een klein puntje, stukje led. Zeer handig. het is niet irritant hoor. Gewoon handig voor als je bv van rijvak wisselt en je kijkt in je spiegel je nog een soort onbewuste dubbelcheck kunt doen dat je je linker hebt opstaan.
 
Is maar wat je gewend bent zeker? Bij de golf zie ik net een klein puntje, stukje led. Zeer handig. het is niet irritant hoor. Gewoon handig voor als je bv van rijvak wisselt en je kijkt in je spiegel je nog een soort onbewuste dubbelcheck kunt doen dat je je linker hebt opstaan.
Maar dat doet "lane assist" toch ook voor u door met uw stuur te trillen? Dat is nu eens iets dat ik echt nog nooit gemist heb :D Ik vind eerder die camerabeelden in uw dashboard bij pinken (bij Hyundai bvb
) wel een mooie toevoeging.
 
Ik vind dat zelfs net positief dat ik dat niet zie. Dat is anders toch een irritant geflikker in uw ooghoek?
Het is gewoon een bevestiging, want op het moment dat je die aan hebt staan moet je toch in die spiegel kijken. Die staan er niet op voor de show :D. Dus dat flikkert niet in uw ooghoek.
Ik vond het altijd een bevestiging en zorgde ervoor dat ik extra keek in de spiegel.

Ben het zo gewend en mis het wel. Dat en een beetje bass in de muziek, jammer van de HK audio op deze manier.
Voor de rest overleef ik het wel :D. De auto heeft meer plusjes dan minnetjes, dus all good.

Ow, niet echt mijn probleem... Maar dat elektrisch rijden is met puur openbaar laden gigantisch duur. De brandstofprijs per kilometer is bijna 100% hoger dan met mijn diesel (4,8l/100km).

@anders. , om eerlijk te zijn gebruik ik de tellerunit eigenlijk niet. Alles wat je moet weten staat toch in de HUD. Zou het wel raar vinden om naar beneden te kijken om te kijken of er iemand langst me rijdt. Maar vind op een scherm kijken om te parkeren ook raar, al lukt dat met de iX3 beter als met de Arteon.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Voor die paar duizend euro meer was het een no brainer. Als ik 65k+ ga uitgeven wil ik wel prestaties die erbij horen, de rwd is me wat "te traag" met zijn 7,3 sec naar 100.
Heb nog even getwijfeld aan de GT, was nog 3k opleggen maar ga die 0-100 in 3,5 sec mss es een paar keer doen en daarvoor heb ik dan meer dan 100km range ingeleverd. 5,2 sec naar 100 in de AWD will do fine!

Zetels in de GT zouden ook minder comfortabel zijn dan in de GT-Line.
Just, de andere versies zijn momenteel ni te bestellen 😂

Ik heb ook gedacht aan de gt, maar de zetels waren idd "minder" en geen zetelventilatie 😛
 
Het is gewoon een bevestiging, want op het moment dat je die aan hebt staan moet je toch in die spiegel kijken. Die staan er niet op voor de show :D. Dus dat flikkert niet in uw ooghoek.
Ik vond het altijd een bevestiging en zorgde ervoor dat ik extra keek in de spiegel.

Ben het zo gewend en mis het wel. Dat en een beetje bass in de muziek, jammer van de HK audio op deze manier.
Voor de rest overleef ik het wel :D. De auto heeft meer plusjes dan minnetjes, dus all good.

Ow, niet echt mijn probleem... Maar dat elektrisch rijden is met puur openbaar laden gigantisch duur. De brandstofprijs per kilometer is bijna 100% hoger dan met mijn diesel (4,8l/100km).

@anders. , om eerlijk te zijn gebruik ik de tellerunit eigenlijk niet. Alles wat je moet weten staat toch in de HUD. Zou het wel raar vinden om naar beneden te kijken om te kijken of er iemand langst me rijdt. Maar vind op een scherm kijken om te parkeren ook raar, al lukt dat met de iX3 beter als met de Arteon.
Grappig, letterlijk iedereen heeft diezelfde opmerking. Duur audiosysteem, maar zo klinkt het toch niet echt...

Ik gebruik mijn tellerunit ook niet echt, maar ff naar beneden kijken lijkt me wel "handiger" dan zo te moeten draaien met uw hoofd om zeker te zijn dat je elke hoek gezien hebt. Maar dat zijn luxeproblemen, zichtbaarheid rondom is eigenlijk heel goed en je hebt Blind-spot detection lampjes he.
 
Maar dat doet "lane assist" toch ook voor u door met uw stuur te trillen? Dat is nu eens iets dat ik echt nog nooit gemist heb :D Ik vind eerder die camerabeelden in uw dashboard bij pinken (bij Hyundai bvb
) wel een mooie toevoeging.
Lane assist vind ik dan weer vervelend. Die dwingt mij soms te pinken op plaatsen waar ik dat niet gauw zou doen :p
 
Lane assist vind ik dan weer vervelend. Die dwingt mij soms te pinken op plaatsen waar ik dat niet gauw zou doen :p
je hebt bij BMW ook twee concepten hé... de lane-assist die u naar uw vak terugduwt en de lane-assist die gewoon trilt omdat je over een lijn gaat zonder te pinken.

Dat laatste staat bij mij aan en is ook helemaal niet irritant, dat eerste is niet alleen verschrikkelijk vervelend, het is ook supergevaarlijk bij tijdelijke wegmarkeringen.
 
je hebt bij BMW ook twee concepten hé... de lane-assist die u naar uw vak terugduwt en de lane-assist die gewoon trilt omdat je over een lijn gaat zonder te pinken.

Dat laatste staat bij mij aan en is ook helemaal niet irritant, dat eerste is niet alleen verschrikkelijk vervelend, het is ook supergevaarlijk bij tijdelijke wegmarkeringen.
Jammer genoeg hebben ze geen enkele goede lane assist. Degene die ALTIJD werkt, ook zonder cruise control. Dat terugduwen is goed en werkt, maar waarom niet gewoon altijd netjes in het midden houden. Nu moet ik 100% actief sturen.

Wat betreft HK, het klinkt niet slecht eh, het mist gewoon power.
 
Nee, maar we beseffen wel dat die hulpmiddelkes er 100% zeker voor zorgen dat je een veiligere chauffeur bent. ;)
Dit. Ben gewoon lui. Waarom zelf sturen als de auto dat ook kan...

Ook weinig met niet kunnen rijden te maken, want op de Arteon werkte dat pas vanaf 70km/h. Dus trager moest je toch zelf sturen.
 
Terug
Bovenaan