42 cent per km zag ik.Dat is sowieso geen probleem, je mag perfect met je privé wagen rijden en de rekening sturen naar je vennootschap zonder dat er een auto in bestelling staat.
Wel netjes. Voor 4000eur brandstof krijg ik 10k vergoed dit jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
42 cent per km zag ik.Dat is sowieso geen probleem, je mag perfect met je privé wagen rijden en de rekening sturen naar je vennootschap zonder dat er een auto in bestelling staat.
42 cent per km zag ik.
Wel netjes. Voor 4000eur brandstof krijg ik 10k vergoed dit jaar.
Dat eerste moet ik toch eens checken? In uw spiegels? Of bedoel je de effectieve pinkers die op uw spiegels hangen?De iX3 rijdt goed (400km gereden), geen klagen van. Zo stil en vlot (rij dan nog meestal op eco pro…). Op sport is die heel responsive. Wil geen diesel meer.
Ik mis wel zo kleine dingen, geen indicatie dat uw richtingaanwijzer aanstaat (is er blijkbaar wel, maar heel klein) in de spiegel, geen lane assist zonder ACC, relatief kleine deuropening voor de achterste passagiers.
Je zit ook wel heel hoog tov mijn vorige auto.
Gewoon zaken die ik gewoon zal moeten worden en weinig issues opleveren.
Daarin zit ook verzekering, verkeersbelasting, onderhoud en afschrijving natuurlijk.
4000 euro brandstof zijn toch al wat kilometers ook.
Winterbanden sinds vorige week en haal nu toch al de volle 290km met een 100% volle batterij tov 360km met zomerbanden
ID4 trouwens, kan dit niemand aanbevelen
Is het doenbaar om een elektrische laadpaal zelf te installeren of laat je dat toch best over aan een installateur?
Heb nog niet onderzocht wat erbij komt kijken. We hebben in onze zekeringskast wel een zekering voorzien die 3F 11kWh laadpaal zou toelaten, maar er zal wel meer bij komen zien dan enkel dat aansluiten, vermoed ik.Ik ben nogal ne redelijke handigen met elektriciteit maar daar zou ik mij nu persoonlijk toch ni aan wagen
kan inderdaad wel zijn; maar de wagen is nu volgeladen op het werk en zit nog maar aan 277km, koude weer heeft dus zeker ook een invloedZo een verschil door banden alleen? Zal wel een combo zijn met de koudere temperaturen ook zeker?
Jep zeker doenbaar, bij mijn werkgever sta je zelf in voor de installatie en er zijn er toch wel redelijk wat die het zelf doen.Is het doenbaar om een elektrische laadpaal zelf te installeren of laat je dat toch best over aan een installateur?
wat ik wel merk aan mijn range, is dat die verduivelde winterbanden een veel grotere invloed hebben dan de kou.
Winterbanden bij 15° is slechter dan zomerbanden bij 5°.
Winterbanden sinds vorige week en haal nu toch al de volle 290km met een 100% volle batterij tov 360km met zomerbanden
ID4 trouwens, kan dit niemand aanbevelen
Zo een verschil door banden alleen? Zal wel een combo zijn met de koudere temperaturen ook zeker?
Dat eerste moet ik toch eens checken? In uw spiegels? Of bedoel je de effectieve pinkers die op uw spiegels hangen?
Heb er net op gelet. En het is inderdaad het einde van de pinker dat je ziet. Was me nog nooit opgevallenEnkel als het donker is zie je een klein beetje. Zou ook gewoon uiteinde van de pinker kunnen zijn.
Bij VW had je in de lijst een vlak dat mee oplichte. Vond dat wel handig aangezien je een pinker niet meer hoort zoals vroeger.
ofwel ne rooie..
Enkel voor zuiver professionele verplaatsingen natuurlijk, woon-werk hoort daar niet bij. Maar als je het mag gebruiken is het inderdaad een zeer rendabel systeem.42 cent per km zag ik.
Wel netjes. Voor 4000eur brandstof krijg ik 10k vergoed dit jaar.
Ken je het verschil tussen een type A en type B differentieel?Is het doenbaar om een elektrische laadpaal zelf te installeren of laat je dat toch best over aan een installateur?
Idd, enkel voor mijn klantbezoeken over heel belgië. Werk met Driversnote tracking. Heb geen enkele locatie die ik meer dan 20 keer per jaar aandoe.Enkel voor zuiver professionele verplaatsingen natuurlijk, woon-werk hoort daar niet bij. Maar als je het mag gebruiken is het inderdaad een zeer rendabel systeem.