Wij gaan wel altijd met de wagen op verlof. Maar dan nog... de tijd van road trips zoals we een paar jaar geleden gedaan hebben door Noorwegen is ook wel door denk ik. Eigenlijk hebben we toen besloten dat zo veel in de auto zitten toch eigenlijk niet zo leuk was. En voor die 1 keer op een jaar dat je eens 1000km in een dag rijdt en die wagen ne keer of 3 25minuten aan de laadpaal moet hangen daar moet je het toch echt niet voor laten imo.
Het enige wat ik wel graag wil is comfortabel pakweg 300km kunnen rijden op een volle batterij. Als ik dan een dag heb dat ik voor mijn werk redelijk wat kilometers doe dan moet ik nooit op die teller zitten kijken of speciaal stoppen voor bij te laden (kga dan weer bucht kopen in die shops enzo

)
Hoe is de auto
nooit goedkoper?
Oostenrijk... 1000km. Ik tank in de, bij tankkaarthouders wereldberoemde, Total in Habay-La-Neuve en ik ben terug halverwege Duitsland (op terugreis) voor ik terug moet tanken (~1200km/bak). Ik tank daar juist genoeg om terug tot in Habay te geraken en hetgeen ik daar voor eigen rekening getankt heb tank ik achteraf in mijn vriendin haren auto als we terug thuis zijn #greyarea

. Effectief uitgegeven aan transport: €0,00 want een vignet hadden we niet nodig in Oostenrijk.
Maar inderdaad Frankrijk doorrijden kost wel een pak geld aan Péage. Het hangt er allemaal maar vanaf wat het doel van je vakantie is. Als je naar de Costa's in Spanje rijdt voor nen helen dag aan u all-in zwembad te liggen heb je echt geen auto nodig. Als je, ik zeg maar iets, midden in de provence zit en je wil ter plaatse allerhande dorpjes, activiteiten bezoeken dan kan je niet zonder.
Oh, en met de bus reizen: I'd rather cut myself.