Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet van een Duits bedrijf dat GAZ bestelwagens ombouwt tot elektrisch, tot 244kWh batterijBestaat er eigenlijk een deftige elektrische bestelwagen?
Met wat deftige actieradius?
Aant kijken voor wagen om af te kunnen trekken (zelfstandige)
Bestaat er eigenlijk een deftige elektrische bestelwagen?
Met wat deftige actieradius?
Aant kijken voor wagen om af te kunnen trekken (zelfstandige)
"Wat" tegen. Wij hebben ook zoiets en dat haalt in het beste geval 100km.Op het werk zijn er die zo een elektrische kangoo hebben. Zijn er wel tevreden mee, enkel de range slaagt wat tegen als je wat vervoert natuurlijk.
ook vrij beperkt (173 km theoretisch bereik). Dat wil zeggen dat dat soms maar 120-130 km gaat zijn op de autostradeWel geen idee van range of laadvermogen
Vandaag een witte in het wild gezien. Alvast een opmerkelijke verschijning.Mocht hij niet zo duur zijn zou ik de overstap maken naar deze KIA EV6...Wat een prachtige wagen
Mja 45k€ voor die spacetourer. Dat is ook niet echt een gunstige prijszetting.Er is een LV versie van de Renault Zoë volgens mij, maar dat is dan natuurlijk ééntje met heel weinig plek, wel behoorlijk bereik.
Citroën heeft zijn e-spacetourer, maar dat is geen echte camionette (eerder personenvervoer). Reken voor die auto op 250-300 km op normale wegen (werkelijke range), en 150-180 km op de autostrade aan 120km/h. Er is ook een e-berlingo en een e-jumpy, maar die hebben heel wat minder range.
Verder is er ook de Mercedes EQV, die iets meer range biedt dan de e-spacetourer maar ook duurder is.
De andere bestelwagens hebben volgens mij allemaal veel minder range.
Voor een EV is deze toch best ok geprijsd?Mocht hij niet zo duur zijn zou ik de overstap maken naar deze KIA EV6...Wat een prachtige wagen
Bijzonder goed geprijsd voor het pakket zelfs. Maar het is zoals met een Porsche, extreem goedkoop vgl. met de concurrenten, maar ik kan ‘m bijlange niet betalen.Voor een EV is deze toch best ok geprijsd?
Maar dan is die opmerking ook wat raar, want waarom zou je auto's overwegen in een segment dat je niet kan betalenBijzonder goed geprijsd voor het pakket zelfs. Maar het is zoals met een Porsche, extreem goedkoop vgl. met de concurrenten, maar ik kan ‘m bijlange niet betalen.
.Ik heb niet alle prijzen nagekeken, maar de goedkoopste Enyac 80 start hier vanaf €48.315 ipv €43.950, met subsidies (zijn die er zelfs nog bij ons?) kom je al zeker nooit in de buurt van €34.380. Met zo'n laag aankoopbedrag kom je wel vrij snel aan een interessante use case om de overstap te maken.![]()
#vw #audi #skoda | Herbert Diess | 405 commentaren
Driving a combustion engine car costs up to 50% more compared to an e-car! The Autozeitung does the math, taking into account all the costs: Driving a #VW Tiguan costs around 30% more per kilometer than an ID.4. One kilometer in an #Audi Q5 costs around 40% more compared to a Q4 e-tron. And...www.linkedin.com
Toch wel echt een hele bijzonder LinkedIn post dit
Benieuwd hoe de effectieve wagen wordt, maar ik vind de "grill" wel echt niet passen bij de rest. Zet daar een iets bescheidenere grill in en je hebt wel een knappe wagen (al zijn de lijnen op de zijkant te druk voor Audi)