Waarvan heeft je collega precies spijt? Zijn er dan technische zaken niet zo goed aan de Skoda?
De Q4 (en vermoedelijk ook de ID4 en Enyaq) zal dit op termijn ook kunnen, de hardware zou al aanwezig zijn.
Audi (of VAG) heeft precies redelijk wat dingen klaar staan hardware matig, maar op software vlak zijn ze nog niet klaar.
Nog 2 dingen die er al in zitten maar nog niet bruikbaar zijn, smartphone als key en 360 view zou ook nog niet beschikbaar zijn (wat wel raar is, de Q7 heeft die optie al een eeuwigheid). Maar beiden zijn hardwarematig wel al mogelijk.
Er is geen standaard manier om volume te berekenen.
Doordat die vormen allemaal anders zijn, is het veel effectiever om te kijken naar de praktische invulling dan naar hoeveel liters er in past.
Met de liters kan je soms bedrogen uitkomen als de hoogte net niet praktisch genoeg is of de breedte bijvoorbeeld.
Puur op de looks van de wagen is hij gaan twijfelen toen ze hier naast elkaar op de parking stonden.
En nu parkeer ik mij er altijd naast . De gebruikte onderdelen zullen wel gelijkaardig zijn aan elkaar met hier en daar een kwaliteitsverschil en het is maar wat je jezelf wijsmaakt over wat er beter is.
Idem met VW -> Audi, verschil? Ja. Verwaarloosbaar? Ja, maar je kan tenminste zeggen dat je een Audi hebt.
Volgend jaar in september zouden we privé ook kijken voor een EV, zou wel eens kunnen zijn dat het een Enyac wordt.
Voor mij is het de ID4, Enyac en de Q4 al laatste maar de vrouw denkt er anders over