Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De prijs van een nieuwe scheelt ook heel veel afhankelijk van motorisatie en opties. Dus je moet dan wel de juiste vergelijken natuurlijk.Tijd om afscheid te nemen van mijn 10 jaar oude bedrijfswagen. Ik ben aan het kijken naar een elektrisch model, vooral één met een grote kofferruimte. De tesla Y lijkt me interessant, maar is pas eind dit jaar of volgend jaar beschikbaar in Europa. Door onvoorziene omstandigheden moet ik misschien mijn zoektocht en aankoop versnellen.
Zijn er hier mensen met ervaringen met de Audi E-tron ? Ik zie heel wat aanbod op de 2dehands markts (bouwjaar , 2019, 2020). (nog steeds tussen de 60-70k)
Ik heb er al 2 jaar eentje. Prima auto: waar bijvoorbeeld een Tesla eerder een filosofie heeft van veel opnieuw uit te vinden (en daar is wel iets voor te zeggen, ik ben daar niet tegen of zo), heeft Audi bij de e-tron eigenlijk iets tussen de Q5 en Q7 gemaakt waar dan toevallig een elektromotor in ligt in plaats van een verbrandingsmotor. Hun filosofie was dus juist om een auto te maken die heel vertrouwd aanvoelt.Zijn er hier mensen met ervaringen met de Audi E-tron ? Ik zie heel wat aanbod op de 2dehands markts (bouwjaar , 2019, 2020). (nog steeds tussen de 60-70k)
ID.4, Enyaq en Q4 hebben ook best een grote kofferruimte.
Bjorn Nyland . Dé referentie als het op EV's aankomt.Doet me denken aan die gast op youtube met zijn bananendozen als maatstaf Kan niet op zijn naam komen...
Jup, had deze net gevonden in mijn geschiedenis:Bjorn Nyland . Dé referentie als het op EV's aankomt.
Wij hebben in januari een tweedehands eTron 55 van 2019 gekocht. We zijn er, komende van een Model 3, enorm tevreden van. 0 problemen en rijdt als een droom.Tijd om afscheid te nemen van mijn 10 jaar oude bedrijfswagen. Ik ben aan het kijken naar een elektrisch model, vooral één met een grote kofferruimte. De tesla Y lijkt me interessant, maar is pas eind dit jaar of volgend jaar beschikbaar in Europa. Door onvoorziene omstandigheden moet ik misschien mijn zoektocht en aankoop versnellen.
Zijn er hier mensen met ervaringen met de Audi E-tron ? Ik zie heel wat aanbod op de 2dehands markts (bouwjaar , 2019, 2020). (nog steeds tussen de 60-70k)
Die hebben toch dezelfde motoren?In de prijsrange van een ID4 zou ik echt wel voor de Enyaq gaan. Ziet er een pak mooier uit en heeft een efficiëntere motor.
Wel een handige manier, zegt vaak meer dan litervolumes waar soms heel onpraktische delen van de koffer meegerekend worden waar je in de praktijk niets aan hebtDoet me denken aan die gast op youtube met zijn bananendozen als maatstaf Kan niet op zijn naam komen...
Voor de looks: dat zijn smaken, zinloze discussies zonder einde en ik begin er gewoon niet aanIn de prijsrange van een ID4 zou ik echt wel voor de Enyaq gaan. Ziet er een pak mooier uit en heeft een efficiëntere motor.
Ik zou dan liever bakken bier zien als maatstaf, kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een bananendoos heb vervoerd, weet wel dat mijn buurman deze gebruikt om zijn zwart geld in te leggen.Doet me denken aan die gast op youtube met zijn bananendozen als maatstaf Kan niet op zijn naam komen...
Nooit verhuisd zeker?Ik zou dan liever bakken bier zien als maatstaf, kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een bananendoos heb vervoerd, weet wel dat mijn buurman deze gebruikt om zijn zwart geld in te leggen.
aandrijving is efficiënter blijkbaar, volgens Bjorn zijn tests in elk geval.Die hebben toch dezelfde motoren?
Ook al een paar keer gespot en ook eens door het raam gekeken - schoonheidsprijzen zal deze niet winnen maar ziet er wel heel praktisch/ruim uit, veel lichtinval en goed zicht rondom - dat zijn stuk voor stuk zaken die velen boven looks plaatsen. Enkel nog wat knoppen toevoegen want die touch screens ... denk dat we daar nog een evolutie gaan zien met meer fysieke knopjes, ik denk zelfs dat velen bereid zijn daar extra voor te betalen.De ID4 hier gisteren nog zien rijden, das toch echt een lelijke auto?
Ik koop gewoon wat bakken bier zodat mijn vrienden die bananendozen verhuizenNooit verhuisd zeker?
aandrijving is efficiënter blijkbaar, volgens Bjorn zijn tests in elk geval.
De ID4 hier gisteren nog zien rijden, das toch echt een lelijke auto?
Waarvan heeft je collega precies spijt? Zijn er dan technische zaken niet zo goed aan de Skoda?Mijn 2 NL collega's hebben een Enyaq, de ene is pro Skoda en de andere heeft stiekem spijt van zijn keuze en had liever een ID gehad.
De Q4 (en vermoedelijk ook de ID4 en Enyaq) zal dit op termijn ook kunnen, de hardware zou al aanwezig zijn.ik wacht vooral op deze nieuwe Fransoos. Legend goes dat hij je woning zou kunnen bepoweren.
concept
Er is geen standaard manier om volume te berekenen.Afgaande op de vele reacties op mijn vraag, lijkt een skoda enyaq een goede keuze. Meer bananendozen dan de e-tron, id4, ix3, etc. (wel vreemd, e-tron : +600 liter kofferruimte, enyaq, q4 en consoorten rond de 520 liter)
De mustang mach-e verwondert me wel van kofferruimte dat zal ik ook eens bekijken (+400 liter kofferruimte, maar toch heel wat bananendozen )