(Elektrisch) gereedschap topic

Erg goedkope prijs, en tem vandaag 31 maart krijg je via Makita nog een gratis accu!
Je hebt dan nog een tweede accu en oplader nodig
Heb overlaatst ook een grasmachine op accu gekocht en naar deze gekeken maar de bouwkwaliteit is niet zo super. Voor deze prijs kan je natuurlijk niet veel meer verwachten :)
 
(welke) heb je uiteindelijk dan wel gekocht?

Prijs is een stuk meer maar kwaliteit is ook stukken beter. Deze is ook zelfrijdend.
Je kan deze ook kopen in niet zelfrijdende versie: https://www.bol.com/nl/p/accu-grasm..._k2ZxKsPHBG7z77M4GgFAo7R_dTr_0FhoCyGQQAvD_BwE
 
Ziet er inderdaad wel een goed toestel uit! Maar dan gebruik je die batterijen enkel daarvoor? Of heb jij nog ander gereedschap van dat merk
 
Laatst bewerkt:
Ziet er inderdaad wel een goed toestel uit! Maar dan gebruik je die batterijen enkel daarvoor? Of heb jij nog ander gereedschap van dat merk
Ik heb al batterijen van Makita daarom dat ik ook eerst keek naar Makita voor grasmachines maar dat is precies niet hun specialiteit.
Momenteel gebruik ik die batterij alleen voor de grasmachine maar het kan zijn dat ik ook nog een heggenschaar koop van EGO.
 
Tips voor een luchtslang + blaaspistool voor een compressor?
We hebben toevallig deze gekregen en het zou handig zijn om een aantal accessoires te hebben.

Iets verder denken dan, de wereld van pneumatische tackers voor hout gaat ook open. Heerlijk 😛
 
Luchtslang van lidl of ecotools, goedkoper gaat ge niet vinden. Die laatste hebben een geniale tacker ook

zeker niet zo’n krulslang of hoe ge het ook noemt 😅
 
Om nog toe te voegen: als je deze bestelt krijg je een BL1850B LXT 18V 5.0 Ah gratis (die normaal 70-80 euro lijkt te kosten)

131 euro voor een DAB+radio en accu dus.
 

Prijs is een stuk meer maar kwaliteit is ook stukken beter. Deze is ook zelfrijdend.
Je kan deze ook kopen in niet zelfrijdende versie: https://www.bol.com/nl/p/accu-grasm..._k2ZxKsPHBG7z77M4GgFAo7R_dTr_0FhoCyGQQAvD_BwE

Ziet er inderdaad wel een goed toestel uit! Maar dan gebruik je die batterijen enkel daarvoor? Of heb jij nog ander gereedschap van dat merk
Petverdekke vandaag eentje besteld en als ik de makita link zag trok ik bleek maar al snel kwam het besef dat de kracht/kwaliteit aan de prijs gerelateerd is natuurlijk..

als ik die foto hierboven zie: ik zweer dat de mijne dezelfde is mee andere kleurkes. Zo zie ie maar ;-).
hier is het gewoon een DeWalt geworden omdat ik veel batterijen heb van DW en het grootste stuk al sowieso met robot afgereden wordt. Ik had een aldi maaierke van €120 ofzo 3j geleden gekocht voor een klein stukje gras apart en kijk de wielas is afgebroken. Ik haat die goedkope brol :-(
 
Heb overlaatst ook een grasmachine op accu gekocht en naar deze gekeken maar de bouwkwaliteit is niet zo super. Voor deze prijs kan je natuurlijk niet veel meer verwachten :)
Voor gras te maaien heb je uiteindelijk ook niet zo veel nodig.
Mijn vader heeft die, hij wilde sowieso makita omwille van de accu's en is er uiteindelijk ook heel tevreden mee.
 
Voor gras te maaien heb je uiteindelijk ook niet zo veel nodig.
Mijn vader heeft die, hij wilde sowieso makita omwille van de accu's en is er uiteindelijk ook heel tevreden mee.
Ik heb de grasmachines (EGO en Makita) naast elkaar gezien en voelen blazen en het verschil is vrij groot maar dat wil niet zeggen dat die van Makita slecht is. De winkel waar ik ben geweest heeft het gewoon goed verkocht aan mij :p
 
Om nog toe te voegen: als je deze bestelt krijg je een BL1850B LXT 18V 5.0 Ah gratis (die normaal 70-80 euro lijkt te kosten)

131 euro voor een DAB+radio en accu dus.
Mijn werkgever koopt dat bij lecot ofzo en dan is dat enkel die body. Als ik da zeg dat je online een extra accu krijgt is hij vies omdat hij dat zogezegd niet online kan kopen. Zo van die mensen die vies zijn dat een ander een voordeel doet omdat hij nooit zijn huiswerk maakt...
 
Wat je vertelt klotp niet. Die gratis accu komt van makita, de enige voorwaarde is
1) Kopen bij een erkend BELGISCH verdeler
2) Uw toestel registreren bij Makita
3) de aanvraag indienen (dat is idd online)

Of dat nu in een fysieke winkel of online gekocht is, dat maakt niet uit.
Vooral dat eerste loopt het vaak fout, als je bestelt bij bv een Toolnation dan krijg je geen accu omdat die voorwaarden daar niet geldig zijn. Je kan als Belgische klant geen batterij claimen bij Makita Nederland.
 
over dat laatste heb ik al wisselende dingen gehoord. Bv dat NL klanten bij BE makita wel kunnen claimen (of het waar is of niet weet ik niet)

Maar Lecot is toch ook gewoon een erkende verdeler? Dus die actie doet daar ook mee.
 
Toen ik bij makita werkte werden cross-border aanvragen resoluut geweigerd, Makita BE en Makita NL zijn 2 aparte bedrijven met ook aparte acties.

lecot doet zeker mee, ik heb er zelf al 2 accu's van gekregen.
 
ja, je kan dus geen makita kopen bij een NL verdeler en dat bij de BE makita claimen. Maar ik denk wel dat je in een NL webshop een makita kan kopen en daar de batterij claimen bij Makita NL (die dat dan naar BE opsturen)
 
ja, je kan dus geen makita kopen bij een NL verdeler en dat bij de BE makita claimen. Maar ik denk wel dat je in een NL webshop een makita kan kopen en daar de batterij claimen bij Makita NL (die dat dan naar BE opsturen)
Ik zit in deze situatie. Gekocht bij een NL webshop en ik moet claimen bij Makita NL. Ik hou jullie op de hoogte van de afloop ;-)
 
ja, je kan dus geen makita kopen bij een NL verdeler en dat bij de BE makita claimen. Maar ik denk wel dat je in een NL webshop een makita kan kopen en daar de batterij claimen bij Makita NL (die dat dan naar BE opsturen)
BE deed dat alleszins niet, dat stond expliciet in de voorwaarden
 
Het kan dus deels (meedoen kan, maar ze sturen niet op naar België): https://www.makita.nl/data/pam/public/acties/actievoorwaarden_en_aanvraagprocedure_dec-mrt_2021.pdf

1.De acties gelden alleen als je de machine(s) koopt bij een officiële in Nederland gevestigde Makita dealer. Op de dealerlocator van makita.nl kun je zien wie onze officiële dealers zijn. Bij vragen hierover neem vooraf contact op met onze Klantenservice (040-2064040) om teleurstellingen achteraf te voorkomen.

2.Als niet-ingezetene van Nederland kun je gebruik maken van de acties waarbij je het gratisactie-item kunt ophalen bij het per mail gecommuniceerde Servicepunt in Nederland.
 
Terug
Bovenaan