Mr.Anderson
Well-known member
Hoe lang geleden is dit aangekondigd geweest misschien? Ik zie overal comments in de aard van: 'finally!!!'
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2019Hoe lang geleden is dit aangekondigd geweest misschien? Ik zie overal comments in de aard van: 'finally!!!'
Mortal Shell is echt ook wel de moeite, "t is geen Souls maar toch in de buurt, zeker ook qua sfeerQua "echte" Soulslikes zijn er overigens ook echt niet zoveel games. Je hebt The Surge wat een zeer deftige "B" level Soulslike is. En verder kan ik zelfs niet echt iets opnoemen dat het waard is om effectief met de Souls games te worden vergeleken.
Dan begrijp ik het niet.

Omdat iedereen weet dat Elden Ring een goeie game gaat zijn?Dan begrijp ik het niet.
The Last Of Us 2 werd aangekondigd in 2016. Release in 2020.
Hoezo 'finally'?![]()
grapje grapjeHaha, nu ik het nog eens bekeken heb kan ik wel zien waarom jaDie narrator op 2:02 is precies Geoffrey Rush

Ik heb lange tijd getwijfeld vanwege toch veel teleurstellende reviews, maar nu ge dr mij weer aan deed denken, toch maar besteld. Kgaan es zienMortal Shell is echt ook wel de moeite, "t is geen Souls maar toch in de buurt, zeker ook qua sfeer

Ik heb lange tijd getwijfeld vanwege toch veel teleurstellende reviews, maar nu ge dr mij weer aan deed denken, toch maar besteld. Kgaan es zien![]()
Ik heb lange tijd getwijfeld vanwege toch veel teleurstellende reviews, maar nu ge dr mij weer aan deed denken, toch maar besteld. Kgaan es zien![]()
Even binnenspringen om te zeggen dat er volgende week meer info gecommuniceerd zal worden.

Zoals bij Bloodborne en Sekiro zeker?En lijkt zonder twijfel ook de meest toegankelijke Fromsoft game te worden, vermoed dat ze daarom ook de Souls naam achterlaten![]()