Elden Ring

Action PC PS5 PS4 XBOX Elden Ring

Wat is er vanavond eigenlijk te zien? Worden er al reveals en games getoond? Gewoon even om te weten of het de moeite is om te volgen :).
 
Nog een souls-like game,die hadden we nog niet 🙄 Ik begrijp dat ze er goed in zijn maar kunnen ze ondertussen niet een keer iets anders doen?
 
Nog een souls-like game,die hadden we nog niet 🙄 Ik begrijp dat ze er goed in zijn maar kunnen ze ondertussen niet een keer iets anders doen?
Met een Soulslike is op zich niks mis, maar dat het weer een middeleeuws thema is met vuurspuwende draken en dat oud Engels taaltje vind ik jammer, lijkt toch zeer hard op Dark Souls op die manier. Had liever een iets creatievere interpretatie van het fantasy genre gezien.
 
Ziet er supergoed uit wel spijtig dat het ook cross gen is . En kon inderdaad evengoed dark souls 4 genoemd worden kwa stijl .
 
Hehe, day 1 hierzo. Hoop dat ze de launch data halen. Volgens mij is het overigens al vermeld geweest maar ik denk dat men zeer bewust voor een andere naam is gegaan simpelweg omdat het spel mechanisch toch serieus zal verschillen van de Dark Souls games. Dat het verkennen van de wereld meer centraal staat is alvast duidelijk en is iets dat ik alleen maar kan toejuichen!
maar dat het weer een middeleeuws thema is met vuurspuwende draken en dat oud Engels taaltje vind ik jammer
Buiten Fromsoft is er niemand anders die deze setting deftig doet, alez voor mij persoonlijk alvast.

Qua "echte" Soulslikes zijn er overigens ook echt niet zoveel games. Je hebt The Surge wat een zeer deftige "B" level Soulslike is. En verder kan ik zelfs niet echt iets opnoemen dat het waard is om effectief met de Souls games te worden vergeleken.
 
Ziet er wel goed uit ja, maar ga deze skippen. En deze kan zoals gezegd, en ook voor mij, gewoon Dark Souls 4 genoemd worden. Was ook echt gewoon het eerste wat ik dacht.
 
De trailer straalt SoulsLike uit. Maar ergens heb in het gevoel dat hst toch heel anders gaat spelen, precies veel meer open world.

bloodborne speelde ook vrij anders dan souls door dat je meer moet attacken.

jammer dat het crossgen is :(
 
Ziet er uit gelijk wat ik wil van Fromsoft. Dark fantasy à la Berserk. Die trailer geeft eerlijk zware Dark souls 3 vibes, maar dat is puur omdat het dezelfde engine lijkt te zijn en je de typische knights en omgevingen ziet, misschien wat meer opgepoetst. Qua gameplay moeten we het nog effectief zien. Die trailer geeft echt wel meer een "open world" vibe af als je het vergelijkt met de meeste Dark Souls levels.

Eens gameplay getoond is zullen er allicht toch een paar reageren met "aaah, dus tis toch nie exact gelijk Dark Souls... ok" :p
 
Terug
Bovenaan