Elden Ring

Action PC PS5 PS4 XBOX Elden Ring

DS3 word al aangehaald als maatstaf, wat naar mijn mening toch wel de meest toegankelijke DS game is.

Verder nog:
The player character is brought to the Lands Between by a clear “blessed guidance”, which in the world’s setting is something close to a message from the gods, but is not absolute. Miyazaki says that it is up to the player whether to follow or doubt the message.
Game progression is particularly free when compared to the Dark Souls series, and Miyazaki brings up boss battles, saying that there are very few bosses that absolutely must be defeated in Elden Ring, and the order and timing they are tackled is left up to the player as well.
Spirit summoning is brought up next. Miyazaki says that allied spirits can be summoned to fight alongside the player at specific locations, and that these spirits are now an element to collect and equip like equipment and magic. The spirits are mostly based on enemies, but are all very unique, and the player can employ tactics like summoning a tank and fighting from behind, summoning archers to support the player as they attack, or using the spirits as decoys to attack the enemy from behind.
The interviewer points out how From Software games have also had high difficulty, and that instead of making the games easier, they tend to give the player more choices on how to go about doing things instead, and asks if Elden Ring continues in this vein. Miyazaki says that Elden Ring in fact emphasizes this even more: The aforementioned spirits, for example, were introduced as a way to make it so that players can defeat enemies with strategy and ideas instead of mere skill, and the game gives more weight to this sort of strategic battles. Another easy to understand example of this is the introduction of stealth mechanics: By crouching and hiding in grass, for example, the player can approach the enemy unseen and attack.

Dus ik zie het toch wel een pak toegankelijker worden. Exploratie is uiteindelijk nog steeds mijn favoriete onderdeel van games als deze, dus ik ga er zeker niet rouwig om zijn als ze wat breder willen spelen wat toch wel het geval lijkt. Nu, wie weet gaan ze Sekiro ook "one uppen", and i'm just rambling here :p
 
Ik herinner me eerlijk weinig/geen reviewers die deze twee toegankelijker noemde indertijd :D
Ja net daarom mijn opmerking. Hij had het over toegankelijker omdat 'Souls' weggelaten wordt. Mijn 2 vermelde games hebben die 'Souls' ook niet in hun naam, maar zijn totaal niet toegankelijk.

Niks voor mij deze games, heb er het geduld niet voor.
 
DS3 word al aangehaald als maatstaf, wat naar mijn mening toch wel de meest toegankelijke DS game is.

Verder nog:





Dus ik zie het toch wel een pak toegankelijker worden. Exploratie is uiteindelijk nog steeds mijn favoriete onderdeel van games als deze, dus ik ga er zeker niet rouwig om zijn als ze wat breder willen spelen wat toch wel het geval lijkt. Nu, wie weet gaan ze Sekiro ook "one uppen", and i'm just rambling here :p
Da gaat neig tegenvallen denk ik. Als ik in deze context bij deze game denk aan Miyazaki en toegankelijker, dan denk ik aan die open wereld en het feit dat ge misschien minder snel vast zou kunnen zitten. één omdat ge altijd de optie hebt iets op een later tijdstip opnieuw te proberen als ge mss wat meer geleveld bent. Twee omdat zoals hij zegt niet alles verplicht is te doen en je dus zo makkelijker verder in het spel kan geraken of gewoon er meer kan uit halen vanwege open te zijn. Met toegankelijker denk ik dan totaal niet in de richting van "deze wordt makkelijker". Over sekiro werd ook gezegd dat deze toegankelijker ging zijn, hier was de reden gewoon de andere setting en sfeer + Het feit dat het spel meer linear was en zonder build aspecten, meer de focus op een main protagonist. In de originele Souls games raakten vroeger mensen al eens vast door compleet verkeerd te builden en niet goed te weten wat ze nu best deden, dat aspect viel bij Sekiro wat weg en maakte het spel toegankelijker... kwa difficulty zelf was Sekiro wel de zwaarste van de laatste 5-6 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil deze game zeer graag spelen maar vrees dat de moeilijkheidsgraad weer te hoog gaat liggen ... heb ik het geduld niet voor en dan is het weggesmeten geld ergens..
 
Eerste gameplay beelden zouden gelekt zijn. Heb het zelf nog niet bekeken, er zal binnenkort wel wat meer deftige footage of een trailer uitkomen.
 
Hey ziet er alvast prachtig uit. We kunnen springen! Verder ga ik niet meer teveel kijken, day one sowieso. Enkel nog.. welk platform.
 
Er gaan toch wat games gigantisch tegenvallende sales hebben in die periode :/ . Of er komt in december nog een uitstelgolf om alles meer te spreiden .
 
Beetje of topic, maar toch ook on topic. Heb vandaag mijn SoulsBorne "shrine" geupdate!
Benieuwd wat er voor Elden Ring te rapen zal vallen 😍

246126857_386571276481195_2263242410276146453_n.png
 
Terug
Bovenaan