Elden Ring

Action PC PS5 PS4 XBOX Elden Ring

Ik vind de colour scheme fantastisch, zalig contrast! En inderdaad, het magic systeem ziet er cool uit. Ik ben impressed en zou het wel eens op launch durven kopen.
 
De stijl van die openwereld ziet er echt supergoed uit .

Textures zien er wel lager uit van kwaliteit . Maar die games hebben dat altijd wel
 
Heb vandaag mijn SoulsBorne "shrine" geupdate!
Benieuwd wat er voor Elden Ring te rapen zal vallen 😍

ImpartialBeneficialAlaskajingle-size_restricted.gif
 
Wow eerste 5 minuten dacht ik even meh gaat dit werken een open wereld , maar moest erna mijn mening herzien.
Zalig die dungeons en die magic :love::love::love:

Precies een Zelda game op steroïden :D

Ziet er wel gruwelijk moeilijk uit maar das meestal zo in het begin.
 
Beetje late reactie, niet dat ik het nu pas gezien heb, nee zeker niet.
Ik ben gewoon ondertussen 10 keer klaargekomen en was nu eindelijk klaar om te laten weten dat dit er fenomenaal goed uit ziet.
 
Beetje late reactie, niet dat ik het nu pas gezien heb, nee zeker niet.
Ik ben gewoon ondertussen 10 keer klaargekomen en was nu eindelijk klaar om te laten weten dat dit er fenomenaal goed uit ziet.
Hebt ge de CE met roodharig-souls-waifu al op pre-order staan? :p

Ik ben blij met wat we gezien hebben alleszins. Ziet er niet zo sterk grafisch uit als Demon's souls remake, maar de stijl en creativiteit ziet er wel op en top uit! Weapon arts zijn weer uitgediept precies, magic en mini-summons lijken coole toevoegingen te zijn.

Ik had liever wel Potboy-gezien als beeldje bij de CE :unsure:
 
Hebt ge de CE met roodharig-souls-waifu al op pre-order staan? :p

Ik ben blij met wat we gezien hebben alleszins. Ziet er niet zo sterk grafisch uit als Demon's souls remake, maar de stijl en creativiteit ziet er wel op en top uit! Weapon arts zijn weer uitgediept precies, magic en mini-summons lijken coole toevoegingen te zijn.

Ik had liever wel Potboy-gezien als beeldje bij de CE :unsure:
Eeeeen RIP, Dat heb ik gemist en het is SOLD OUT fuck my life

Edit: Suckt wel, is echt ferm die Premium Collector's Edition 😭
Khoop dat hij misschien ook nog gewoon in de winkel komt ofzo, maar twijfel er wat voor. Jammer dat je voor zo zaken echt amper tijd hebt om het te bemachtinge.
 
Laatst bewerkt:
ziet er wel bruut uit ja, maar ook wel wat magisch daarnaast. heerlijke combo. hopelijk tegen dan demons souls uitgespeeld, gestopt bij old hero was het even beu.
 
Ik ook.. hoop dat deze toegankelijker is maar ik vrees er weeral eens voor pffff...
Waarom zouden ze dat doen? Om hun hele fanbase kwaad te krijgen? Ze verkopen bij elke game telkens meer en meer stuks. Ze zijn gekend om wat ze zijn en dat wijzigen zou niemand aanstaan. Alle buiten dan een handvol mensen die er naar vragen, geen gehoor naar geven is de boodschap!! Niet dat ik het andere niet gun, maar het spel hoeft zijn scharme niet af te geven omdat sommige het liever anders hebben.
 
Ziet er wel ferm uit moet ik zeggen, en die magic is eigenlijk ook wel neig. Uiteindelijk blijft het voor mij wel gewoon een open-world Dark Souls game, waar ze dan wel wat Bloodborne en Sekiro bij gekapt hebben (wat wel wat logisch is en zeker nie slecht).
 
Ziet er wel ferm uit moet ik zeggen, en die magic is eigenlijk ook wel neig. Uiteindelijk blijft het voor mij wel gewoon een open-world Dark Souls game, waar ze dan wel wat Bloodborne en Sekiro bij gekapt hebben (wat wel wat logisch is en zeker nie slecht).
Dark Souls go's BOTW tbh :p

Ziet er fenomenaal uit, stealth, springen, paarden, open wereld, zelf de kastelen zijn open en op meerdere manieren te betreden of te ontdekken. Dat met dezelfde GP als DS maar meer meer magie, just love it!
 
Waarom zouden ze dat doen? Om hun hele fanbase kwaad te krijgen? Ze verkopen bij elke game telkens meer en meer stuks. Ze zijn gekend om wat ze zijn en dat wijzigen zou niemand aanstaan. Alle buiten dan een handvol mensen die er naar vragen, geen gehoor naar geven is de boodschap!! Niet dat ik het andere niet gun, maar het spel hoeft zijn scharme niet af te geven omdat sommige het liever anders hebben.
De moeilijkheidsgraad kan makkelijk behouden worden voor wie dat wil.. gewoon keuze laten in begin van game met easy, normal en hard mode.. Heeft niks te zien met fanbase.. en iedereen content
 
Terug
Bovenaan