FlyingHorseman
Well-known member
Iets boven de 30. Nu, hogere levels kunnen het spel zeker makkelijker maken maar zeggen ook niet alles, uw gear gaat vaak een grotere invloed op damage hebben bv. Puur objectief had ik ‘m ook op level 20 kunnen neerleggen aangezien mijn gear nog bijna hetzelfde is van toen, gevecht zou gewoon langer geduurd hebben en ik had 1 of 2 hits minder kunnen incasseren. Nog gewoon de startersarmor van de samurai, een keen* uchigatana+3, two handed, en de summon van de wolven (die eerlijk gezegd de eerste pogingen wat in de weg liepen). Schild gebruik ik nooit, magie (voorlopig) ook totaal niet.30 tries bij de Ulcerated Tree Spirit
2x op 10-15% hp left
28x op 80+ % hp left
Te kleine ruimte om dat monster te kunnen lezen. Ik heb ook moeite met het kiezen van attacks. Ik lees van veel mensen dat stagger op is dus dan denk ik jump attacks maar hoe zie je als zo'n groot monster 'staggered' is ? Of kan zo'n boss niet gestaggerd worden ?
Alleszins is deze miniboss gewoonweg te moeilijk op dit moment. Misschien probeer ik later nog eens maar dit wordt voorlopig niets.
Welk level ?
Een dex build zoals ik nu doe kan je eigenlijk nog het beste vergelijken met een ritmespel. Na een paar keer proberen, ken je de aanvallen ongeveer en dan is het gewoon rollen en aanvallen timen. Je hebt een soort onoverwinnelijkheid tijdens de rolanimatie dus vaak kan je best ‘in’ een aanval rollen dan ervan weg. Ik kan wel aannemen dat Margit voor een pure strength build moeilijker is.
En cfr. staggeren: aangezien ik Margit gestaggered heb, denk ik dat je ook bazen kan staggeren ja. Eigenlijk is er bij de vijanden ook een soort onzichtbare staminabar en is het vergelijkbaar met wanneer uw stamina op geraakt tijdens het blocken, je gaat het meteen aan de animatie zien wanneer het gebeurt. Zware aanvallen en two handed vechten doen die onzichtbare staminabar van vijanden sneller leeg lopen, denk ik.
*keen is een upgrade kwaliteit van wapens, maar ik weet niet of je dat zelf wil uitzoeken.

. Is uwe rune farm toevallig ook dat met die grote stenen bol ? Ik denk 2000 runes per 20 seconden ofzo