Elden Ring

Elden Ring

Ik heb zelf nog geen NPC of co-op summons gebruikt, maar krijgt de baas dan wel niet meer hp? In andere Souls spellen was dat zo geloof ik, kan dus tegen vallen als je summon na een paar tellen het loodje legt.

Margit op lvl 24 gedaan, golden summon + wolves en dat klusje was in 1 keer geklaard. Iets te hoog geleveled denk ik :D
Heb nu een 10000 runes, even nadenken wat ik ermee ga doen. Er zijn nogal veel items waarvan ik het nut niet snap, wordt wat inlezen.

Margit op lvl 24 gedaan, golden summon + wolves en dat klusje was in 1 keer geklaard. Iets te hoog geleveled denk ik :D
Heb nu een 10000 runes, even nadenken wat ik ermee ga doen. Er zijn nogal veel items waarvan ik het nut niet snap, wordt wat inlezen.
Ik heb hem gisteren ook eindelijk omgelegd. Was op dat moment lvl 33.
Was wel iets gemakkelijker als ervoor omdat ik nu wat runes in "faith" had gestoken en men fire spells dus wel een pak sterker waren.
Ook naar medium loadout gegaan waardoor ik veel sneller kon rollen (ervoor zat ik max. loadout).
Ook een paar andere bosses gedaan en ging ineens een pak sneller :-) nu ben ik lvl 40 en nu ga ik even investeren in andere zaken.

Was wel iets gemakkelijker als ervoor omdat ik nu wat runes in "faith" had gestoken en men fire spells dus wel een pak sterker waren.
Ook naar medium loadout gegaan waardoor ik veel sneller kon rollen (ervoor zat ik max. loadout).
Ook een paar andere bosses gedaan en ging ineens een pak sneller :) nu ben ik lvl 40 en nu ga ik even investeren in andere zaken.
Met die golden summon + wolves was het echt heel erg makkelijk. Heb ook wel al 20 in vigor en een 100% shield dus had nog 4 flasks over.

Met die golden summon + wolves was het echt heel erg makkelijk. Heb ook wel al 20 in vigor en een 100% shield dus had nog 4 flasks over.
Heb hem inderdaad ook met de golden summon en de wolves gedaan. :)
Vanavond op zoek naar ne goeie gearset se. Ik ga weer laat in men bed liggen vrees ik want wil men INT ook op 24 krijgen voor men Sword of Night and Flame te kunnen gebruiken. :)

Ook een paar andere bosses gedaan en ging ineens een pak sneller :) nu ben ik lvl 40 en nu ga ik even investeren in andere zaken.
Voor mij was switch van wapen en ash of war + het door hebben dat die medium/heavy loadout uw dodge speed enzo beinvloedde de grootste gamechanger, ik liep de eerste 10 uur ofzo maar wat aan te modderen en nu gaat het gewoon van boss naar boss. (spirit summon had ik ook pas heel laat door)

FM8cldbWUAYsJAQ
frodo-baggins-its-over.gif

10/10

eerste helft van het spel is "makkelijk"
2de helft is moeilijkste van alle from software games ( voor mij toch ) kan mijn build of lvl geweest zijn who knows

Laatst bewerkt door een moderator:
frodo-baggins-its-over.gif

10/10

eerste helft van het spel is "makkelijk"
2de helft is moeilijkste van alle from software games ( voor mij toch ) kan mijn build of lvl geweest zijn who knows
Alle, nen dag of 4 na "ik heb het uit" ist uit xD

Laatst bewerkt door een moderator:
Al mijn runefarming heeft eindelijk beloond. Sinds ik een bepaalde armor set had gezien, wil ik niks anders dan die gebruiken dus bijna heel de voorbije week probeer ik sterk genoeg te worden om ver genoeg te geraken om die set te behalen. Nu ik hem eindelijk heb, ga ik een stapje terug zetten en de eerste gebieden wat dieper exploren :D

Als je zo die NPC's bedoelt die je kan summonen voor je door de gele mist moet voor de bossfight, voor mij is er geen enkele reden om die niet te gebruiken :D al zijn er wel puristen die van mening zijn dat je voor de 'échte' ervaring het zonder summons moet doen. Maar dat is dus puur persoonlijke voorkeur.
Ik doe het ook niet, maar niet omdat ik het "niet eerlijk" vind, maar omdat de bosses echt nog veel meet tanky zijn en ookal gaat het toch vlotter, ik vind de fight minder aangenaam daar door.

Gisteren 5x Godrick geprobeerd en 2x heel close. Precies toch makkelijker dan Margit.

Bij Margit was ik wel nog maar lvl 20, nu lvl 30, dus dat scheelt wel.

Ook eerste keer dat ik een dergelijk spel speel. Had schrik van de learningcurve, maar na 10u vind ik het nu al het beste spel dat ik in jaren heb gespeeld. Nu hopen dat dit zo blijft na 100u ook :-)

Ook eerste keer dat ik een dergelijk spel speel. Had schrik van de learningcurve, maar na 10u vind ik het nu al het beste spel dat ik in jaren heb gespeeld. Nu hopen dat dit zo blijft na 100u ook :)
Idem hierzo - ben wel serieus aan het overlevellen (waar anderen hier dat niet doen omdat er dan minder uitdaging aan is) - voorlopig heb ik dat nog echt nodig - hopelijk komen die skills dan later wel om de sterkere bazen te verslaan - eerst eens zien om voorbij Margrit te komen

Terug
Bovenaan