EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk toch geen fan van de Duitsers.

Weinig spelers waar ik vrolijk van word, en dan staat die Muller ook nog eens nog altijd in de basis. Van Sané was ik altijd wel
fan, maar die is ook nog maar een schim van wat hij ooit toonde bij City.
 
maar die Joachim Löw blijft toch maar een creepy kerel :unsure:

tumblr_inline_o91szpKmx91tuutw6_1280.jpg


Denk dat op die z'n handen de volgende pandemie aant broeien is.
 
Persoonlijk toch geen fan van de Duitsers.

Weinig spelers waar ik vrolijk van word, en dan staat die Muller ook nog eens nog altijd in de basis. Van Sané was ik altijd wel
fan, maar die is ook nog maar een schim van wat hij ooit toonde bij City.
Ah kom, Muller het werkpaard is onmisbaar bij bayern en duitsland. Onderschatte kerel
 
Ach Steven, van iemand die de voorbije week twee keer Lukaku zijn verzonnen verhalen, die niet eens zelf geschreven zijn of via journalistiek werk gecontroleerd op enige waarheid als inhoud, als mediastrategie van ROC Nation moet posten als bewijs voor iets, heb ik geen waardeoordelen over deze dingen te krijgen. Integendeel, ik kan u precies nog wat bijbrengen over u op deze manier in de markt te zetten als ik het zo bekijk.
De originele opnames staan in het artikel zelf. En als je geen geloof hecht aan Lukaku zijn persoonlijke ervaringen met discriminatie, tja dat is eerder uw probleem. Straks wel weer juichen als hij scoort, he!

Is dat om Orban een loer te draaien dat ik plots naar LGBTQNZYMN moet luisteren? Inhoudelijk zit hij zelfs onder dat al typisch lage Sporzaniveau, en dan dat vreselijk taaltje er nog bij ... precies Deef Peeters met een migratieachtergrond.
dan iemand die het nooit gaat kunnen en er enkel zit omdat hij enkele quota onderschrijft.
Ik stel alleen maar vast dat ge precies een serieus probleem hebt met Aster Nzeyimana. Niks mis mee, ik vind een Eddy Demarez, Stef Wijnants of Geert Heremans ook vreselijk saai om naar te luisteren. Maar om daar meteen een race issue van te maken, is toch echt weer vreselijk laag niveau.
 
Ik stel alleen maar vast dat ge precies een serieus probleem hebt met Aster Nzeyimana. Niks mis mee, ik vind een Eddy Demarez, Stef Wijnants of Geert Heremans ook vreselijk saai om naar te luisteren. Maar om daar meteen een race issue van te maken, is toch echt weer vreselijk laag niveau.
Aster Schepens heeft vooraleer hij voetbaljournalist werd zelf tijdens zijn deelname in de slimste mens toegegeven dat hij niks van voetbal kent. Ik ken natuurlijk niet zo veel van de aanwervingsprocedures bij de vrt, maar als ik een bekwaam voetbaljournalist zoek, zou een zeker minimum aan kennis en passie van het spelletje toch een minimumvereiste zijn.
 
Aster heeft jaren bij Eendracht Aalst gespeeld als cv, zo slecht zal zijn voetbalkennis ook weer niet zijn..
 
Snap niet wat die Danilo daar loopt te doen bij Portugal. Met al die weelde en Ronaldo speel je toch liever wat meer aanvallend?
 
Ik kan me kapot ergeren aan commentaar van (gelukkig nu perschef bij Genk) Peter Morren, of Dirk Deferme zijn veelvuldig missen in spelers, maar het niveau wat Aster nu al 3 matchen presteert op dit EK is ongezien. Ik kan het zelfs niet omschrijven hoe verschrikkelijk het is om naar hem te luisteren.
Infantiel verzonnen verhaaltjes over interacties tussen ploegmaats, geen seconde zwijgen, voetbaltechnisch inzicht nul...
Dan luister ik nog liever naar - hou u vast - José Been die de Vuelta van commentaar voorziet.
ZO ERG.

(oh en dit hoeft geen Asterbashing te worden, maar hij gaf toevallig commentaar bij Hongarije vandaag en het wordt gewoon elke match erger in z'n eigen enthousiasme. Laat hem maar gewoon doen waar ie goed in is, namelijk het omkaderende programma presenteren, op radio of tv, want daar hoor ik em wel graag bezig)
 
Ik kan me kapot ergeren aan commentaar van (gelukkig nu perschef bij Genk) Peter Morren, of Dirk Deferme zijn veelvuldig missen in spelers, maar het niveau wat Aster nu al 3 matchen presteert op dit EK is ongezien. Ik kan het zelfs niet omschrijven hoe verschrikkelijk het is om naar hem te luisteren.
Infantiel verzonnen verhaaltjes over interacties tussen ploegmaats, geen seconde zwijgen, voetbaltechnisch inzicht nul...
Dan luister ik nog liever naar - hou u vast - José Been die de Vuelta van commentaar voorziet.
ZO ERG.

(oh en dit hoeft geen Asterbashing te worden, maar hij gaf toevallig commentaar bij Hongarije vandaag en het wordt gewoon elke match erger in z'n eigen enthousiasme. Laat hem maar gewoon doen waar ie goed in is, namelijk het omkaderende programma presenteren, op radio of tv, want daar hoor ik em wel graag bezig)
Hoh ,ik kan zen jeugdig enthousiasme wel nog smaken
 
Na de match Portugal-Hongarije vond ik al dat Portugal niet veel voorstelde. Alles naar de flanken en voorzetjes geven. Ik ben blij dat Duitsland dat aangetoond heeft want er waren een paar "analysten" die Portugal fantastisch vinden en ik verstond dat totaal niet..
 
Na de match Portugal-Hongarije vond ik al dat Portugal niet veel voorstelde. Alles naar de flanken en voorzetjes geven. Ik ben blij dat Duitsland dat aangetoond heeft want er waren een paar "analysten" die Portugal fantastisch vinden en ik verstond dat totaal niet..
Als je ziet welke heerlijke spelers in die kern zitten, is het toch niet meer dan logische dat men hoge verwachtingen heeft voor Portugal?
 
Na de match Portugal-Hongarije vond ik al dat Portugal niet veel voorstelde. Alles naar de flanken en voorzetjes geven. Ik ben blij dat Duitsland dat aangetoond heeft want er waren een paar "analysten" die Portugal fantastisch vinden en ik verstond dat totaal niet..

Daar is op zich niks mis mee natuurlijk :p en ze zijn ook redelijk gevaarlijk op de counter.
Aanvallend is Portugal toch een goeie ploeg, alleen hebben we gisteren gezien dat het verdedigend niet in orde was (idd zoals @Gavin gisteren aanhaalde die rechtsback van Portugal die Gosens vaak volledig uit het oog verloor)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan