EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joos zoals ik zei, of Vandenbempt
Ja, excuses had het verkeerd gelezen. ;)

Maar als commentator moet je in mijn ogen niet heel veel van voetbal kennen. Grootste bewijs Vandenbempt in dat opzicht in mijn ogen.

Doet wel alsof hij alles weet. Maar vind hem maar een zeer matige analist.

Dit gezegd zijnde, nog veel werk aan Aster, maar die jongen verdient wel wat tijd om te groeien vind ik.
 
Heerlijke pot voetbal wel :)


Blijft ook waanzin dat CR7 op zijn 36e nog altijd zo goed is. Duidelijk een goed idee om van de coca-cola af te blijven :unsure:
 
Duitsland, nog altijd geen goal gemaakt.
Prono gaat weer lekker vandaag.
Maar wel nen leuke match idd, hopelijk nog van dat.
 
Lekker zeg, laatste 10 jaar ofzo echt wel een Duitsland fan geworden, terwijl ik daar vroeger niet moest van weten met Kahn, Effenberg, ... bah :puke:
 
Heerlijk voor Gosens. Bij Atalanta ook echt een genot om te zien spelen. Portugal zal nu moeten opletten dat ze geen goals meer binnenkrijgen voor hun doelpunten saldo.
 
Defensieve organisatie bij de Portugezen toch een serieuze ramp deze wedstrijd.

Dat je zoek wordt gespeeld door Duitsland tot daar aan toe, maar hoeveel ruimte Gosens keer op keer krijgt en hoe gemakkelijk die ballen worden binnengetikt kan toch niet zeg. En dat met Danilo - Carvalho als blok voor de verdediging.
 
Godverdikke, heb ik de eerste 25 min van de tweede helft moeten missen wegens tik tak en peppa pig voor de kinderen, zijn er drie goals gevallen :cry:
 
triestig niveau (van u dan)
Ach Steven, van iemand die de voorbije week twee keer Lukaku zijn verzonnen verhalen, die niet eens zelf geschreven zijn of via journalistiek werk gecontroleerd op enige waarheid als inhoud, als mediastrategie van ROC Nation moet posten als bewijs voor iets, heb ik geen waardeoordelen over deze dingen te krijgen. Integendeel, ik kan u precies nog wat bijbrengen over u op deze manier in de markt te zetten als ik het zo bekijk.

ja dat is weer het Duitsland zoals we ze graag zagen spelen
Is dit dan zo anders dan tegen Frankrijk? Er gaan twee owngoals binnen terwijl ze vorige match zelf een owngoal tegenkregen. Frankrijk ook wel sterker dan dit Portugal, maar voor de rest ... vrij overeenstemmend.

Leek me gewoon dat de meesten Duitslands match tegen Frankrijk verkeerd inschatten omwille van de 0-1 als eindscore.

maar hoeveel ruimte Gosens keer op keer krijgt en hoe gemakkelijk die ballen worden binnengetikt kan toch niet zeg.
Niet toevallig vanop Semedo zijn flank. Drie jaar heb ik daarop moeten kijken bij Barcelona. Drie. Jaar. Verscheidene coaches hebben achtereenvolgens een extra verdedigende middenvelder, vier betonblokken, een woonboot en een pandemie geprobeerd om goals via zijn kap tegen te houden. Niets hielp, nu ook weer te zien. Geen seconde gemist sinds zijn transfer, en verder dan Wolves gaat die gatenkaas met een cool kapsel ook niet meer komen.
 
Bwa, ze zijn voorlopig de beste 3e dankzij hun doelpuntensaldo. Ze zullen wrs wel als een van de beste 3e's doorgaan. Zoals in 2016 dus :)
Als Hongarije wint tegen Duitsland en Frankrijk ramt er een paar in tegen Portugal. Dan ligt Portugal eruit ;)
Niet echt een voor de hand liggend scenario maar in theorie is dit alvast mogelijk.

De Duitsers in ieder geval toch maar niet onderschatten. 0-1 verliezen van Frankrijk dat kan iedereen overkomen...
Zoals de Belgen op het WK ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan