EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd straks met hun gedoe over de regenboogkleuren.
Eerst even knielen voor BLM, maar dan how how, een regenboogvlag voor LGBT dat is politiek gekleurd :unsure:

Portugal - Frankrijk wordt wel een heerlijke pot voetbal :)
 
Ben benieuwd straks met hun gedoe over de regenboogkleuren.
Eerst even knielen voor BLM, maar dan how how, een regenboogvlag voor LGBT dat is politiek gekleurd :unsure:

Wat een hypocriete kakkers zijn die UEFA ook.
Altijd uitpakken met slogans à la "say no to racism" enzo, maar dan de regenboogkleuren zijn dan zogezegd een brug te ver.
Politiek moet je ver weg van sport houden, maar wat Hongarije doet heeft niks meer met politiek te maken maar met menswaardigheid en daar moet je wel iets op zeggen. Net zoals je dat tegen racisme doet.
 
Wat een hypocriete kakkers zijn die UEFA ook.
Altijd uitpakken met slogans à la "say no to racism" enzo, maar dan de regenboogkleuren zijn dan zogezegd een brug te ver.
Politiek moet je ver weg van sport houden, maar wat Hongarije doet heeft niks meer met politiek te maken maar met menswaardigheid en daar moet je wel iets op zeggen. Net zoals je dat tegen racisme doet.
En dan vooral dit:
 
Er wordt al weken veel onzin verkondigd over Duitsland, maar die spelen toch gewoon fantastisch aanvallend combinatievoetbal? Op dat vlak één van de absolute top teams in dit toernooi. Ze missen gewoon een spits en achterin zit het natuurlijk minder goed.

Frankrijk wint verdiend in de eerste wedstrijd, maar het had ook anders kunnen lopen. Als je dat dan analyseert in een context waarin Frankrijk absolute topfavoriet is en Duitsland in "heropbouw"..
 
Portugal gaat echte volle gas geven, en Frankrijk speelde al 0-0 tegen Hongarije. Dus een gelijkspel zou ik het wel durven geven.
 
Ronaldo is te eergierig om zomaar voor een drawke te gaan. Als het van Ronaldo afhangt knallen ze Frankrijk met 5-0 naar huis.
Alleen is het Portugees team helaas geen 10 Ronaldo's + keeper.
 
Portugal heeft met een gelijkspel genoeg, denk niet dat die heel aanvallend gaan spelen

Mja, 'genoeg' om 3e te worden ja. Maar kan me toch voorstellen dat ze ook liever 2e of 1e worden om een sterke tegenstander te vermijden...

De 2e van die groep speelt tegen Engeland.
De 1e speelt tegen Zwitserland, Finland of Oekraïne. (als ik het goed begrijp want het is een soep)
 
Duitsland was efficiënt en de Portugese defensie stond te slapen. Als die 3-4 van Sanchez niet uiteenspat tegen de paal wil ik nog wel eens zien dat het geen 4-4 word. Was iig een mooie match om te volgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan